10-й день
377
согласен, стяжал еси,/ благословен еси, Госпо-
ди,? вопия,? во веки.
Вкупе Слову сликовствуя и собеседник Тому
бью,/ Царствия тамо сопричастйлся еси, зовый:/
благословен еси, Господи Боже, во веки.
Богородичен: Лестию древле благожребия пра-
отцы изгна змий,/ Ты же сих, Мати Божия,
воззвала еси./ Благословен, Пречистая, Плод
Твоего чрева.
             ^           <>
Ирмос: Мусикййским органом согласующим/ и
людем безчйсленным, покланяющимся образу в
Дейре,/ три отропы не повинувшеся, / Господа
воспеваху/ и славослбвяху во вся веки.
Яко красны, Симоне, твой ноги,/ благолепен
есть и язык, глаголющ славу Христову, и научи
звати: / Господа пойте и превозносите во вся веки.
Добротами украшен светолучными и чудес пу-
щая сияния,/ познался еси, Симоне, людем семя
благословенное: / Господа пойте, дела, и превозно-
сите во вся веки.
Богородичен: Ум не может рождества Твоего,
Богородйтельнице, сказати / и изрещй слово изне-
могает: / Бога бо, заченпга, родила еси, Дево,
Егоже превозносим во вся веки.
Песнь 9
Ирмос: Чистую славно почтим,/ людие, Богоро-
дицу,/ Огнь Божества приймшую во чреве не-
опально, / песньми величаем.
Явлен был еси конпем, светом сияя,/ и, огнь
духовный прием, световйден показался еси, / тем-
же тя величаем.
Весь Богу возложен, Тому срастворйлся еси,/
Егоже ныне моли, Богоявление, о нас,/ верою и
любовию восхваляющих тя.
Богородичен: Спасения всех Ходатаицу, явль-
шуюся человеком/ и мир просвещшую сиянии
боговйдныя чистоты,/ в песнех величаем.
Светилен.
Подобен: Духом во святйлищи:
Течение красных твоих ног, Симоне апостоле,
возвратив,/ к шествию небесному возшел еси,