|
|||
10-й день
|
377
|
||
|
|||
согласен, стяжал еси,/ благословен еси, Госпо-
ди,? вопия,? во веки. Вкупе Слову сликовствуя и собеседник Тому
бью,/ Царствия тамо сопричастйлся еси, зовый:/ благословен еси, Господи Боже, во веки. Богородичен: Лестию древле благожребия пра-
отцы изгна змий,/ Ты же сих, Мати Божия, воззвала еси./ Благословен, Пречистая, Плод Твоего чрева. ^ <> Ирмос: Мусикййским органом согласующим/ и
людем безчйсленным, покланяющимся образу в Дейре,/ три отропы не повинувшеся, / Господа воспеваху/ и славослбвяху во вся веки. Яко красны, Симоне, твой ноги,/ благолепен
есть и язык, глаголющ славу Христову, и научи звати: / Господа пойте и превозносите во вся веки. Добротами украшен светолучными и чудес пу-
щая сияния,/ познался еси, Симоне, людем семя благословенное: / Господа пойте, дела, и превозно- сите во вся веки. Богородичен: Ум не может рождества Твоего,
Богородйтельнице, сказати / и изрещй слово изне- могает: / Бога бо, заченпга, родила еси, Дево, Егоже превозносим во вся веки. Песнь 9
Ирмос: Чистую славно почтим,/ людие, Богоро-
дицу,/ Огнь Божества приймшую во чреве не- опально, / песньми величаем. Явлен был еси конпем, светом сияя,/ и, огнь
духовный прием, световйден показался еси, / тем- же тя величаем. Весь Богу возложен, Тому срастворйлся еси,/
Егоже ныне моли, Богоявление, о нас,/ верою и любовию восхваляющих тя. Богородичен: Спасения всех Ходатаицу, явль-
шуюся человеком/ и мир просвещшую сиянии боговйдныя чистоты,/ в песнех величаем. Светилен.
Подобен: Духом во святйлищи:
Течение красных твоих ног, Симоне апостоле,
возвратив,/ к шествию небесному возшел еси, |
|||
|
|||