11-й день
415
рекл еси ко агаряном, премудре Кирилле,? / тую бо
пучину кроме святаго Евангелия преплыти хотя-
щий потопляются, не ведуще пети: / яко Петра ны,
Управителю, спаси.
В бездне разума лжеименнаго углебшии
агаряне/ тайно яд смертный предложйша тебе;/
рекйй же во Евангелии Христос:/ яко аще что
смертно испиете, не вредит вы,? / соблюде тя цела
и с честию в Царствующий град возврати. / Ты же,
царем и патриархом достойно ублажаемь,/ не
превознеслся еси и взывати не престал еси:/ яко
Петра мя, Управителю, спаси.
Древле рекйй Божественный Дух: / отделите Ми
Варнаву и Савла на дело, на неже призвах их;/
подобие и вас, отцы препод обнии, / в словенския
страны послати повеле, / и тако людие, во тьме и
сени смертней седящии,/ светом учения вашего
просветйвшеся, воззваша: / яко Петра ны, Управи-
телю, спасл еси.
Богородичен: Бездна последняя грехов обыде
мя, / и, трепетом одержймь есмь, ужасался всеко-
нечнаго потопления. / Темже мольбу приношу Ти,
Пренепорочная: / помилуй страстную мою душу, /
простри руку Твою, яко Благая,/ и, яко Петра
спасе Сын Твой, / тако мя, Управительнице, спаси.
Кондак, глас 3:
С вященную двоицу просветителей наших поч-
тим,/ Божественных писаний преложением
источник Богопознания нам источивших,/ из
негоже даже доднесь неоскудно почерпающе, /
ублажаем вас, Кирилле и Мефодие,/ Престолу
Вышняго предстоящих/ и тепле молящихся о
душах наших.
Икос:
В добродетели просиявшим проповедники
благочестия,/ йстинныя столпы и основания
Церкве,/ трубы Божественныя Христовых догма-
тов,/ Богоносныя отцы Мефодия и Кирилла,
приидйте, вернии, восхвалим:/ тйи бо, мрак неве-
рия от нас отгнавше / и ереси нечестия огнем Духа