11-й дет,
451
всемогущая протйвныя сотре, / израильтяном путь
глубины новосоделавшая.
Слово Собезначальное, / Духа Твоего пламенем
согрей сердце мое/ и даждь ми росу благодати
Твоея, воспети святителя Твоего, / егоже благода-
тию и чудесы Ты прославил еси.
Иже Всевидящее Око Божие,/ видев души
твоей, отче, благородие и чистоту,/ от мирскаго
смущения изводит тя ко святей Афонстей горе,/
странствовати устрояет,/ оттудуже тя пастыря
Сврему стаду посылает.
Иже Своим проразумением дйвнаго Павла на
проповедание Избравши/ и тебе, отче, избирает
во Святей Церкви,/ и сию сладчайшими словесы
вещаньми просветил еси, святителю Богомудре.
Обрете священную твою душу сияние не-
приступное/ очищенну от страстей тимения,/
темже вселйвыйся в тя Христос показа тя, отче,
светильника,/ научающа земныя концы.
Богородичен: Иже в Синаи купина/ Боговйдцу
Моисею прообразована Твое рождество, Богоро-
дице,/ ймже страсти человеческия и служение
идольское потребйся, / темже Твоего Сына правос-
лавно величаем.
у                 Песнь 3
Ирмос: Едйне, ведый человеческаго существа
немощь/и милостивно в не воображся, /препояши
мя с высоты силою,/ еже вопйтн Тебе, Святый,/
одушевленный храме неизреченный славы, Твоея,
Человеколюбче.
Целомудрием, и правдою, и мужеством духов-
ным вооружился еси, / якоже колесницею носим / к
Небесным селением прешел еси, Никодиме.
Очистил еси око свое мысленное,/ узрев бо
таинства духовная, яко достоин, и Божиих тварей,
святителю, / и, яко праведник, прекрасное прави-
ло священства показался еси.
Весь в глубину Богословия вшел еси / и своими
учении стадо свое просветил еси, / пути истинно-
му наставляя и научая, преблаженне, / к любви
Божественней сих возводя.
К деянию видение, отче, приложил еси, / темже