![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
11-й дет,
|
451
|
||
|
|||
всемогущая протйвныя сотре, / израильтяном путь
глубины новосоделавшая. Слово Собезначальное, / Духа Твоего пламенем
согрей сердце мое/ и даждь ми росу благодати Твоея, воспети святителя Твоего, / егоже благода- тию и чудесы Ты прославил еси. Иже Всевидящее Око Божие,/ видев души
твоей, отче, благородие и чистоту,/ от мирскаго смущения изводит тя ко святей Афонстей горе,/ странствовати устрояет,/ оттудуже тя пастыря Сврему стаду посылает. Иже Своим проразумением дйвнаго Павла на
проповедание Избравши/ и тебе, отче, избирает во Святей Церкви,/ и сию сладчайшими словесы вещаньми просветил еси, святителю Богомудре. Обрете священную твою душу сияние не-
приступное/ очищенну от страстей тимения,/ темже вселйвыйся в тя Христос показа тя, отче, светильника,/ научающа земныя концы. Богородичен: Иже в Синаи купина/ Боговйдцу
Моисею прообразована Твое рождество, Богоро- дице,/ ймже страсти человеческия и служение идольское потребйся, / темже Твоего Сына правос- лавно величаем. у Песнь 3
Ирмос: Едйне, ведый человеческаго существа
немощь/и милостивно в не воображся, /препояши мя с высоты силою,/ еже вопйтн Тебе, Святый,/ одушевленный храме неизреченный славы, Твоея, Человеколюбче. Целомудрием, и правдою, и мужеством духов-
ным вооружился еси, / якоже колесницею носим / к Небесным селением прешел еси, Никодиме. Очистил еси око свое мысленное,/ узрев бо
таинства духовная, яко достоин, и Божиих тварей, святителю, / и, яко праведник, прекрасное прави- ло священства показался еси. Весь в глубину Богословия вшел еси / и своими
учении стадо свое просветил еси, / пути истинно- му наставляя и научая, преблаженне, / к любви Божественней сих возводя. К деянию видение, отче, приложил еси, / темже
|
|||
|
|||