15-й день
101
разрешен от жития славно,/ отеческим, Пахомие,
ликом сочетался еси. / Сего ради вопием ти: / моли
Христа Бога согрешений оставление подати/
чтущим любовию святую память твою.
Слава, и ныне, праздника или Богородичен:
Солнца облаче разумнаго, Божественнаго Света
светйльниче златокованный, / Нескверная, Неб-
лазная, Всенепорочная Владычице,/ омраченную
душу мою ослеплением страстей безстрастия за-
рею просвети, молюся,/ и оскверненное мое
сердце омый потоки умиления, покаяния же
слезами/ и от тимения мя очисти дел моих, да
любовию зову Ти: / Богородице Приснодево, / моли
Христа Бога прегрешений оставление подати ми, /
Тебе бо имею надежду, раб Твой.
Крестобогородичен:
Агнца, и Пастыря, и Избавителя Агница зрящи
на Кресте,/ восклицаше, плачущи, и, горько
рыдающи, вопияше:/ мир убо радуется, приемля
Тобою избавление,/ утроба же Моя горит, зрящи
Твое распятие,/ еже терпйши за милосердие
милости./ Долготерпелйве Господи, милости без-
дно и источниче неисчерпаемый, / умилосердися и
даруй согрешений оставление/ верою поющим
Божественный страсти Твоя.
Песнь 4
L Ирмос: Пришел еси от Девы, не ходатай, ни
Ангел, I но Саш, Господи, воплощен, / и спасл еси
всего мя, человека. / Тем зову Ти: слава силе Твоей,
Господи.
Яко изряден правитель был еси, Пахомие, мона-
шеских соборов:/ видением бо, премудре отче,/
известйлся еси добродетели воздвйгнути попече-
ние.
Духа Святаго зарю прием,/ звезда пресветлая,
сияющая благодатию, был еси всем, / йхже наста-
вил еси ко спасения пристанищу твоими ученьми.
Житие твое, Богоносе, преблаженне Пахомие,
правило известно монашествующих бысть, / ймже