|
||
15-й день 117
Что тя именуем, Богоблаженне Исайе?/ Реку,
духовных вод наползшему/ и проходящу Россйй- ския концы,/ жаждущая сердца напаяюща твоим учением;/ чашу, Божественнаго Духа наполня- ему; / свещу, Церковь озаряющу; / светильника, яко паству твою просвещавши./ Многа ти имена и болыпа дарования. / Моли спастйся душам нашим. Что тя ныне нареку, Исайе пречудне? / Служите-
ля тайн и делателя винограда Христова,/ веры утверждение, / Церкве столпа непоколебима, / ис- точника чудес,/ обйдимых заступника,/ сирот кормителя,/ пастве твоей тепла предстателя./ Многа ти имена и множайша даров приятия./ Моли спастйся душам нашим. Слава, глас 8:
Святителю Христов,/ Божественных преданий
учителю,/ церковное утверждение,/ тебе яко йс- тиннаго пастыря Христос показал есть/ новоиз- бранному твоему словесному стаду, российским людем,/ йхже и от соблазн спас л еси/ и укрепил еси их быти в православии. / Темже и ныне молим тя, Исайе досточудне:/ молйся Богу и Спасу/ о йже верою празднующих пречестную память твою. И ныне, праздника.
Славословие великое. И отпуст. НА ЛИТУРГИИ
Блаженны святаго, песни 3-я и 6-я. Прокимен, глас 1:
Уста моя возглаголют премудрость: Стих: Услышите сия, вси язьщы: Апостол к Евреем, зачало 335. Аллилуйя, глас 2: Уста праведнаго поучатся премудрости: Стих: Закон Бога его в сердце его: Евангелие от Луки, зачало 24. Причастен: В память вечную: Святитель Исайя, епископ Ро- При этом он был кроток, смиренен,
стовский, родился недалеко от Ки- послушлив, нестяжателен, братолю-
ева в семье благочестивых родителей бив, воздержанием и терпением
и был воспитан в православной вере, умерщвлял плотские страсти. Благо-
В юные годы он оставил суетность даря добродетелям мудрости, правды,
мира и пришел в Киево-Печерский. духовного мужества и целомудрия, он
монастырь, где был пострижен препо- постоянно духом возносился к Горне-
добным Феодосием в монашество, му Иерусалиму.
Испытывая горячую любовь к Спаси- Известность о подвигах юного ас-
телю, молодой инок жил в строгих и кета скоро распространилась за пре-
суровых подвигах поста и молитвы, делы обители. В 1065 году, по благо-
|
||
|
||