132
Месяц май
Яко пречеетна жертва, тайней трапезе прине-
сен быв заколением, мучениче, / в Небесных обйте-
лех преславно водворяешися, / зря славу Божию и
приемля болезней твоих почести и страдания.
Богородичен: На Тя сошедши роса Небесная/ и
оляденевшую землю, Приснодево, Богоразумия
водами напоивши,/ многоплодну яви.
Ин
Ирмос: Бездна грехов и прегрешений буря мя
смущает/ и во глубину нужднаго реет мя отча-
яния,/ но Твою крепкую руку мне простри, яко
Петрови,/ о Управителю, и спаси.
Чудно паки и дивно вйдети, яко раб твой и
убийца,/ седя на престоле отечествия твоего и
слыша издалеча благородное твое имя,/ боязнию
обдержася и смертию скончася,/ ты же присно
живеши в Царствии Небеснем.
Аще и во едином часе, лютую сию смерть
претерпел еси, страдальче Димйтрие,/ но со
многоетрадавшими мученики вечный живот при-
обрел еси / и ныне с ними наслаждаешися райския
красоты и веселия.
Дйвство велие показа Бог тобою,/ како по
толйпех летех вопиющи неповинная кровь твоя,/
аки Авелева на Каина, на раба твоего и убийцу, /
йже и царь бысть, и пришедши, зле погуби его./
Ты же присно радуешися, пребывая у Христа
Царя и Бога всех.
Богородичен: Из корене Иессеева прозябла еси,
Владычице,/ и корень породила еси, всех Царя,
Христа Бога нашего,/ от Негоже вси спасение
получаем./ Тем непрестанно моли Его даров ати
нам велию милость.
Кондак, глас 8:
В озсия днесь в славней памяти твоей верным
веселие, / яко бо доброр ас ленный грезн *, про-
зябл еси / и Христу красен плод принесл еси себе; /
темже и по убиении твоем соблюде тело твое
нетленно,/ страдальчески обагреное кровию./
* грезы?виноградная лоза.