|
|||
176
|
Месяц май
|
||
|
|||
Недуги лютыя и всяку болезнь от душ вкупе же и
телес отгониши/ притекающих в дом твой, мудре учениче Христов. Демонская наития отгонявши и страсти лютыя
очищавши человеком,/ епострадальчеством Хри- стов самовйдче,/ сего ради тя верно ублажаем. Риторское, мудре, глумление низложив просто-
тою учений,/ Бога проповедуеши в видении плотсте пожйвша со земными благости ради. Богородичен: Во утробу Девы вселйвыйся и в
ней Адама наздавый,/ благословен еси, Господи, Боже отец наших. Песнь 8
Ирмос: На горе святей прославлъшася/ и в
купине огнем Приснодевы/ Моисеови тайну явль- шаго, I Господа пойте и превозносите во вся веки. Объюродевшая злым гноем человеческая, Ан-
дрониче, сердца/ солию Божественною стягнув, учении твоими,/ излиявшемуся Слову спасаемы представил еси, треблаженне, Священник же, и жрец, и жертва пожершемуся
за милосердие познался еси / и к Нему востекл еси, Андрониче,/ венец нетления и правды от Него прием. Проповедник Божественный и апостол Боговй-
дец, / разоритель истуканных гибельных и богатй- тель нищих явился еси, славне, / и Сиона вьппняго великий житель, Андрониче Богомудре. Богородичен: Яко клещами, руками угль носи-
ши,/ росу Божественную источающаго, Дево, пламенем лести бедствующим,/ попаляюща же страсти песнословящих Того царствие. Песнь 9
Ирмос: Проявленное на горе законоположнику
во огни и купине/ рождество Приснодевы/в наше верных спасение / песньми немолчными величаем. Да оныя жизни явйшися наследник,/
умерщвленныя прежде демонскими прилоги ожи- вил еси / живоносным твоим словом, достоблажен- не Андрониче. Яко йстиннаго быв винограда, преблаженне,
лоза благорасленна, / вино безсмертия искапал |
|||
|
|||