176
Месяц май
Недуги лютыя и всяку болезнь от душ вкупе же и
телес отгониши/ притекающих в дом твой, мудре
учениче Христов.
Демонская наития отгонявши и страсти лютыя
очищавши человеком,/ епострадальчеством Хри-
стов самовйдче,/ сего ради тя верно ублажаем.
Риторское, мудре, глумление низложив просто-
тою учений,/ Бога проповедуеши в видении
плотсте пожйвша со земными благости ради.
Богородичен: Во утробу Девы вселйвыйся и в
ней Адама наздавый,/ благословен еси, Господи,
Боже отец наших.
Песнь 8
Ирмос: На горе святей прославлъшася/ и в
купине огнем Приснодевы/ Моисеови тайну явль-
шаго, I Господа пойте и превозносите во вся веки.
Объюродевшая злым гноем человеческая, Ан-
дрониче, сердца/ солию Божественною стягнув,
учении твоими,/ излиявшемуся Слову спасаемы
представил еси, треблаженне,
Священник же, и жрец, и жертва пожершемуся
за милосердие познался еси / и к Нему востекл еси,
Андрониче,/ венец нетления и правды от Него
прием.
Проповедник Божественный и апостол Боговй-
дец, / разоритель истуканных гибельных и богатй-
тель нищих явился еси, славне, / и Сиона вьппняго
великий житель, Андрониче Богомудре.
Богородичен: Яко клещами, руками угль носи-
ши,/ росу Божественную источающаго, Дево,
пламенем лести бедствующим,/ попаляюща же
страсти песнословящих Того царствие.
Песнь 9
Ирмос: Проявленное на горе законоположнику
во огни и купине/ рождество Приснодевы/в наше
верных спасение / песньми немолчными величаем.
Да оныя жизни явйшися наследник,/
умерщвленныя прежде демонскими прилоги ожи-
вил еси / живоносным твоим словом, достоблажен-
не Андрониче.
Яко йстиннаго быв винограда, преблаженне,
лоза благорасленна, / вино безсмертия искапал