218
Месяц май
непрестанно и радостно/ с пострадавшими с
тобою,/ Богомудре и преподобие.
Преподобие отче премудре Корнйлие, / болящим
ты явился еси исцеление,/ и хромым хождение
мйлостивно сотворяеши, / и всем, притекающим с
верою / к цельбоносному твоему гробу, / просящим
помощи и заступления,/ молитвами твоими исце-
ление недугов/ неоскудно подаеши.
Слава, глас 6:
Еже по образу соблюд невредимо,/ ум владыку
на страсти пагубныя постнически поставив,/ во
еже по подобию, яко мощно, возшел еси, / мужески
бо естество понудив,/ потщался еси хуждшее
покорйти лучшему/ и плоть пораббтити духу./
Темже монашествующих явился еси верх, / житель
пустынный, благотекущих обучйтель,/ правило
добродетели известнейшее./ И ныне на Небесех
зерцалом разрешшимся,/ отче наш Корнйлие,/
чйсте зрйши Святую Троицу,/ моляся
несредственне/ о йже верою и любовию чтущих
И ныне, праздника.
Вход. Прокимен дне. Чтения три преподобниче-
ская (зри страницы 366?367 ).
На литии стихиры, глас 2, самогласны:
Преподобие отче,/ из млада в добродетели
прилежно обучйвся,/ орган был еси Святаго
Духа / и, от Него прием чудес действо, / научил еси
человеки преобйдети сладкая;/ ныне же Боже-
ственным светом чистейше осияваемь,/ просвети
и наша мысли, Корнйлие, отче наш.
На земли Ангела и на Небесех человека Божия, /
мйрови благоукрашение, / наслаждение благих
добродетелей,/ постников похвалу, Корнйлия
почтим: / насажден бо в дому Божий, яко крин, / и
процвете праведно, яко кедр, в пустыни, / умножи
стадо Христово словесных овец/ преподобием и
"                Слава, глас 2:
Пустыня, яже прежде разбойническая жилища
имяше,/ ныне, Корнйлие, ученик твоих множе-