138
Месяц май
и яве укрепляющее,/ безбожным спасительный
стези, Карпе, показал еси.
Карпе, спасительное проповедание твари,/ яко
святитель Богоприятен, возвестив, / мнбга подъял
еси гонения и скорби, славне.
Богородичен: Ново яко Отроча родила еси,/
прежде век из Отца возеиявшее неизглаголанно,
Богородйтельнице, / сего ради Тя славим.
Седален, глас 3.
Подобен: Божественный веры:
Божественное сияние восприйм, Карпе премуд-
ре, Утешителево, / омраченныя неведением прос-
ветил еси/ и, преставлься к Вышнему Царствию,
Царю всех предстойши, / моля Христа Бога всегда
даров ати нам велию милость.
Слава, и ныне, праздника или Богородичен:
Божественнаго естества не отлучся, плоть быв
во чреве Твоем, / но Бог вочеловечся и пребысть, /
Йже по рождестве Матерь Тя Деву,/ яко прежде
рождества, сохрани Всенепорочну, един Гос-
подь./ Того прилежно моли даровати нам велию
милость.
Крестобогородичен:
Нескверная Агница Слова, Нетленная Дева
Мати,/ на Кресте зрящи повешена из Ней без
болезни прозябшаго, / матерски подобно рыда-
ющи, вопияше: / увы Мне, Чадо Мое, како стражде-
ши волею,/ хотя избавити от страстей безчестия
человека?
Песнь 4
Ирмос: Любве ради, Щедре, Твоего образа, / на
Кресте Твоем стал еси,/ирастаяшася языцы:/ Ты
бо еси, Человеколюбче, / крепость моя и хваление.
Создав, яко камение, верных множество на
благочестия камени,/ храмы соделал еси Святаго
Духа, Богомудре апостоле.
Новы со делав Крещением, Богоблаженне, обет-
шавшия нравом тленным,/ человеки спасл еси,
славящия Христа, Бога нашего.