406
Месяц май
ша отеческий догмат и латинскую прелесть упраз-
днена.
Троичен: Приимй, Всесвятая Троице Честная,/
йхже Гора Афонская приносит Ти, яко начатки
жертвы избранный, / вся, Тебе угождшия прежде и
послежде в ней, знаемыя и незнаемый, / и молитва-
ми их от всякаго вреда всех нас сохраняй.
Богородичен: Песни благодарственныя вси мы,
в Горе сей живущий, приносим Ти, Мати Божия, /
яко спасавши нас присно от всякаго обстояния,/
питавши, устрояеши и о нас промышлявши./ Но
молим Ти ся,/ и Божественнаго Царствия по
кончине нашей сподоби ны.
Светилен воскресен, таже отцем.
Подобен: Жены, услышите:
Радуйся, Горб Афонская славная, / молитвенни-
ки твоя имущи просиявший в тебе Богоносныя
отцы:/ днесь праздник радостен с насельники
твоими сотворши,/ почитай собор их.
Слава, и ныне, Богородичен:
Радуйся, Приснодево, проречение Твое вйдящи
исполнено,/ яко Гора сия свята будет,/ ибо
подвизавшийся в ней отцы, йхже днесь почитаем, /
явйшася войстинну святи,/ делом запечатлевше
пророчество Твое, Отроковице.
На хвалйтех стихиры отцев на 4, глас 1.
Подобен: Небесных чинов:
Вси, иже во Афоне обитающий,/ приидйте,
восхвалим песньми/ Афонских отцев честное
собрание,/ рачйтельныя угодники Божия,/ наши
же предстатели/ и молитвенники непрестанныя
ко Господу.
Во Афонстей Горе телесне бывше, / отцы препо-
добнии, / ум весь возвысисте / в горы мысленный и
вечныя/ и войстинну яко невещественнии
Ангели/ на земли пожйсте.
Крайняго ради смирения вашего/ и размышле-
ния о вещех Божественных, / предведение и
предзрение войстинну от Бога приясте, отцы,/
Духа благодатюо, / темже и предвйдесте и глагола-
сте известно будущая,/ яко настоящая.