|
|
|
|
|
|||
|
406
|
Месяц май
|
||
|
|
|||
|
ша отеческий догмат и латинскую прелесть упраз-
днена. Троичен: Приимй, Всесвятая Троице Честная,/
йхже Гора Афонская приносит Ти, яко начатки жертвы избранный, / вся, Тебе угождшия прежде и послежде в ней, знаемыя и незнаемый, / и молитва- ми их от всякаго вреда всех нас сохраняй. Богородичен: Песни благодарственныя вси мы,
в Горе сей живущий, приносим Ти, Мати Божия, / яко спасавши нас присно от всякаго обстояния,/ питавши, устрояеши и о нас промышлявши./ Но молим Ти ся,/ и Божественнаго Царствия по кончине нашей сподоби ны. Светилен воскресен, таже отцем.
Подобен: Жены, услышите:
Радуйся, Горб Афонская славная, / молитвенни-
ки твоя имущи просиявший в тебе Богоносныя отцы:/ днесь праздник радостен с насельники твоими сотворши,/ почитай собор их. Слава, и ныне, Богородичен:
Радуйся, Приснодево, проречение Твое вйдящи
исполнено,/ яко Гора сия свята будет,/ ибо подвизавшийся в ней отцы, йхже днесь почитаем, / явйшася войстинну святи,/ делом запечатлевше пророчество Твое, Отроковице. На хвалйтех стихиры отцев на 4, глас 1.
Подобен: Небесных чинов:
Вси, иже во Афоне обитающий,/ приидйте,
восхвалим песньми/ Афонских отцев честное собрание,/ рачйтельныя угодники Божия,/ наши же предстатели/ и молитвенники непрестанныя ко Господу. Во Афонстей Горе телесне бывше, / отцы препо-
добнии, / ум весь возвысисте / в горы мысленный и вечныя/ и войстинну яко невещественнии Ангели/ на земли пожйсте. Крайняго ради смирения вашего/ и размышле-
ния о вещех Божественных, / предведение и предзрение войстинну от Бога приясте, отцы,/ Духа благодатюо, / темже и предвйдесте и глагола- сте известно будущая,/ яко настоящая. |
|||
|
|
|||