1-й день
19
Врачеве немощствуюпщх, / сокровища вра-
чеваний,/ спасйтелие верных, безсребреющы
всеславнии,/ в нуждах зовущия и болящия
исцелите,/ с Феодотиею моляще Бога благаго/
избавитися нам от сетей вражиих.
Слава, глас 4. Феофаново:
Источник исцелений имуще,/ святии
безсребреницы, / исцеления подаете всем
требующим,/         яко         величайн1их         даров
еподоблыпеся/ от приснотекущаго Источника,
Спаса Христа./ Рече бо к вам Господь,/ яко
единоревнйтелем апостолов:/ се дах вам власть
над духи нечистыми,/ якоэке тыя изгонйти,/ и
лечйти всяк недуг и всякую язю./ Темже в
повелениих Его добре поживите,/ туне приясте,
туне подаете,/ врачующе страсти душ и телес
наших.
И ныне, Богородичен.
Подобен: Яко добля:
Радуйся,          прибежище          христиан          и
утверждение;/ радуйся, лествице Небесная;/ ра-
дуйся, сокровище девства; / радуйся, Богородице,
кивоте словесный Божественный славы./ Радуй-
ся, похвало всего мира и утверждение, / падпгих
воззвание,/ скиния всесветлая, святая и всекрас-
ная.
Крестобогородичен.
Подобен тойже:
Распинаема Христа Человеколюбца видящи,
Пречистая, / и ребра ископоваема * копнем, / пла-
чущи, вопияше:/ что сие, Сыне Мой?/ Что Ти
безблагодатнии людие воздаша, / за яже сотворил
еси добрая им, / и тшишися ** безчадствовати Мя,
Вселюбезнейший: / удивляюся, Благоутробне, Тво-
ему вольному распятию.
Аще же славословию великому быти, то на
Хвалитех и сии стихиры две приложи, да будет на
6. Аще же ни, на стиховне Октоиха. Таже стих: Се
что добро, или что красно,/ но елее жити братии
вкупе.
ископоваема ? прободаема
тщйшися ? стараешься, спешишь