2-й день
57
На хвалитех стихиры на 4, глас 3:
Неисчерпаемую чудес пучину вемы Тя, Богоро-
дице Дево, / яко паче ума и слова рбждши Христа,
Спаса нашего, / от Него чудодейственный благода-
ти превысший дар восприяла еси:/ Тобою бо
слепни прозирают,/ хромии ходят, прокаженнии
очищаются, / глусйи слышат, немйи глаголют, / от
бесов томймии свобождаются, / от недугов всяких
и болезней страждущий исцелеваются, / и мертвии
востают./ Темже Тя ныне и присно в песнех
величаем, / аще и недостойнии рабй Твой, Благо-
словенная.
Празднественным звоном доброшумным, / град
Шую ныне оглашающим,/ внимаим радостно,
братие, / себе обаче назидающе, / да сами не яко
медь звенящи или кимвали звяцающе/ будем в
прославлении Пречйстыя Матере Бога наш:его/
едйнеми гласы благохвальными, аще и от сердец
возносимыми, / но делы благими наипаче да убла-
жаем Ю,/ подражающе Ея милосердию/ и сйм
воистину благоугодное Ей сотворяюще.
Составити праздник радостен/ в честь пре-
чудныя иконы Твоея, о Владычице, нам ныне
даровавшая, / не лиши нас всемощнаго пред
Сыном Твоим предстательства, / да будем общни-
цы и лика празднующих с Тобою/ в торжестве
вечнем избранных Его.
Слава, и ныне, глас 8:
Владычице, приимй молитвы раб Твоих/ и
избави нас/ от всякия нужды и печали.
Славословие великое и отпуст.
НА ЛИТУРГИИ
Блаженны от канона Одигитрии песнь 3-я и от
втораго канона праздника песнь 6-я и прочая
службы Пресвятыя Богородицы.
Шуйская-Смоленская икона
Божией Матери была написана в
1654?1655 годах в Воскресенском
приходе города Шуи. В то время в
городе свирепствовала моровая язва.
Уповая на милость Божию и заступ-
ничество Богородицы, прихожане
Воскресенской церкви поручили
благочестивому иконописцу иноку
Герасиму (перед кончиной он принял
великую схиму) написать образ Смо-
ленской Божией Матери. Этот образ
издревле спасал русских людей от
врагов и бед. Целую неделю, пока
писалась икона, прихожане пребыва-
ли в посте и молитве. Когда икона