4-й день
95
при держащихся,? / подати молю,/ во еже быти
ему и к совершенству касаемых споспешника.
Любомудрие от младенства, блаженне, возымел
еси, / еже есть поучение смертное, / от доброты же
зримых Предобраго познав, Безконечнаго, и Пре-
велйкаго, / и всяк разум во множестве силы Своей
превосходящаго Бога, / потщался еси души добро-
ту непорочну стяжати.
Алфавит прискбрбнаго жития,/ егбже лестви-
цы чудный предложи спасатель, / неуклонно со-
верП1Йти сподобился еси, Симоне приснопамятне, /
простоты с незлобием и безстрастия дом быв/ и
подражатель Владычен от помощи Владычни.
Троичен: Желаний всех крайнейшее ?
Вседержителя Бога, / в Троице убо Лиц Ипостась-
ми разделяемаго, вернии, прославим, / Едйнаго же,
Божественным Естеством Суща,/ Безначальна,
Присносущна, Непостижна и Несказанна.
Богородичен: Едйну надеж;ду верных и к Богу
Ходатайцу воспойм Владычицу мира,/ спасшися
Пречистым Рождеством Ея:/ радуйся,? вопиюще
Архангельский глас,? всея твари Честнейшая,/
Господь с Тобою и Тебе ради с нами, спасай нас.
Песнь 3
Ирмос: Утвердйся сердце мое во Господе,/
вознесеся рог мой в Бозе моем, / разширйшася на
враги моя уста моя,/ возвеселихся о спасении
Твоем.
Начало спасения?страх Господень имев,/ йм-
же огражден, в ненаселенная един потекл еси
места,/ идеже якоже древле Ездра, нощь и заутра
будущи, / пребывал еси, моляся, / яко да покажет
Вышний светлость и величество Небеснаго
Сиона.
Не обучился еси лености, блаженне, / но терпе-
нию Христа ради,/ ведяше предписанное, яко
терпелив муж ? мног в мудрости,/ юже скрыл еси,
яко бисер, в тайне буйства,/ егда от тектонов*,
обретшихся в пустыни, предан, / да вразумляеши-
ся от пресвитера.
* от тектонов (греч.) ? от плотников