![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
19-й день
|
127
|
||
|
|||
Видев Антоний, яко на кбрени учений его
добродетельми возрасл еси,/ аки доброцветущее древо, преподобие,/ и леторасль юности твоей старческий благодати принесе плоды, чудйся/ и благодарственне взываше: / отцев Ббэке, благосло- вен еси. Богородичен: Гниющее грехами древо живота
моего/ окропи от благодати Твоея росою, Дево Чистая,/ яко да поне малыя возрастут ветви/ и принесу Ти красен, безсмертен смирения и молит- вы плод, зовый:/ радуйся, плода безсмертнаго стяжание. Песнь 8
Ирмос: Чуда преестественнаго / показа образ
огнербсная пещь древле, / огнь бо не опали юныя дети, / Христово являя безсеменное от Девы Боже- ственное Роясдество./ Тем, воспевающе, воспойм:/ да благословит тварь вся Господа и превозносит во вся веки. Чудо! яко дарование еще в юности твоей нача
действовати, / еже видев, Антоний вождя тя в себе место поставил братии, / и был еси добр пастырь отцем, / поющим и превозносящим Господа во веки. Прием начало правления,/ приял еси вновь
начало и житию твоему, святе, / ибо прилоэкйл еси труды ко трудом и подвиги во бдении сугубо, / яко всем имети тя во образ, хотящим пети Господа во веки. Добр наставник и отец был еси, блаженне:/
якоже бо сам никогдаже не изменил еси правила твоего,/ тако и братию наказовал и молил еси/ имети тщание о спасении и прилежати о души, вещи безсмертней, / аще хбщут со Ангелы превоз- носит Господа во веки. Мысленнаго ища Иерусалима,/ странствовал
еси к чувственному, / всякия труды в пути Христа ради сладце терпя;/ Егбже жизноподательный Гроб любезно целовав,/ возвратился еси, поющи Господа во веки. Богородичен: Всепетая Мати, Небесных чинов
Госпоже, / Небесй и земли Царице, / от земных мя |
|||
|
|||