|
|||
160
|
Месяц ноябрь
|
||
|
|||
древо прозябший,/ радуйся, решение клятвы,/
мучеников венчание, преподобных похвалб и человеков благочестивых утверждение. Ин
Ирмос: Образ чйстаго Рождества Твоего, / огне-
палймая купина показа неопальная;/ и ныне на
нас напастей свирепеющую угасйти, молимся,
пещь/ да Тя, Богородице, /непрестанно величаем.
Образы и сени мимотек и истинно Христа
разумев,/ породйвся банею Крещения, священник яке помазан священнейший./ Темже и Богородицу, Того рождшую, проповедал еси. Нравы священныя и догматы Златоустаго,
блаженне, вперсил * еси, / ревность же его священ- ную веры, / изрыгнул еси догматов твоих пучину, / ересей потоки изсушающую благодатию. Устави священными твоими молитвами воздви-
гаемое на ны смущение/ и отжени** напастей омрачение и человек всех озлобление,/ яко имея дерзновение ко Владыце и Богу нашему. Богородичен: О, паче ума чудес Твоих!/ Ббжие
бо Слово, плоть бывшее, едина родила еси пре- естественно, Мати Дево,/ всяческая Божествен- ным хотением мудре Содержащего, и окормля- юща***, и соблюдающа. Светилен, Григория.
Подобен: Учеников зрящим:
Святыни храм был еси, иерарше, / по Боже-
ственному же причастию ныне благ бывавши и рая гражданин, / в немже напитаваешися невоз- бранно древа знания и нетленный славы,/ память творя, Григорие мудре, о йже от любве верою хвалящих тя, священный отче. Слава, и ныне, предпразднства.
Подобен: Жены, услышите:
День предпразднственный/ храм приводит ны-
не пречистым введением Богородицы Марии,/ Юже поют Ангели, и человецы ублажают, / девы |
|||
|
|||
* вперсил ? принял (вложил) в себя
* отженй ? отгони
* окормляюща?направляющего
|
|||
|
|||