160
Месяц ноябрь
древо прозябший,/ радуйся, решение клятвы,/
мучеников венчание, преподобных похвалб и
человеков благочестивых утверждение.
Ин
Ирмос: Образ чйстаго Рождества Твоего, / огне-
палймая купина показа неопальная;/ и ныне на
нас напастей свирепеющую угасйти, молимся,
пещь/ да Тя, Богородице, /непрестанно величаем.
Образы и сени мимотек и истинно Христа
разумев,/ породйвся банею Крещения, священник
яке помазан священнейший./ Темже и Богородицу,
Того рождшую, проповедал еси.
Нравы священныя и догматы Златоустаго,
блаженне, вперсил * еси, / ревность же его священ-
ную веры, / изрыгнул еси догматов твоих пучину, /
ересей потоки изсушающую благодатию.
Устави священными твоими молитвами воздви-
гаемое на ны смущение/ и отжени** напастей
омрачение и человек всех озлобление,/ яко имея
дерзновение ко Владыце и Богу нашему.
Богородичен: О, паче ума чудес Твоих!/ Ббжие
бо Слово, плоть бывшее, едина родила еси пре-
естественно, Мати Дево,/ всяческая Божествен-
ным хотением мудре Содержащего, и окормля-
юща***, и соблюдающа.
Светилен, Григория.
Подобен: Учеников зрящим:
Святыни храм был еси, иерарше, / по Боже-
ственному же причастию ныне благ бывавши и
рая гражданин, / в немже напитаваешися невоз-
бранно древа знания и нетленный славы,/ память
творя, Григорие мудре, о йже от любве верою
хвалящих тя, священный отче.
Слава, и ныне, предпразднства.
Подобен: Жены, услышите:
День предпразднственный/ храм приводит ны-
не пречистым введением Богородицы Марии,/
Юже поют Ангели, и человецы ублажают, / девы
*  вперсил ? принял (вложил) в себя
отженй ? отгони
окормляюща?направляющего