|
|||
192 Месяц ноябрь
|
|||
|
|||
чтение во Евангелии толковом. Полиелей и тропари:
Ангельский собор: ипакой, степенна и прокимен гласа. Евангелие воскресно, и стихира воскресна, и прочее воскресно. Канон воскресен, со ирмосом на 4, и Богороди- це на 2, и праздника на 4, и святаго на 4. Аще полиелей, канон воскресен со ирмосом на 4, и праздника на 4, и святаго на 6. Катавасия: Христос раж дается: По 3-й песни кондак праздника и йкос, и святаго, аще имать, и седален святаго, Слава, и ныне, праздника, и чтение. По 6-й песни кондак воскресен и йкос, и чтем пролог. На 9-й песни поем: Честнейшую: Светилен воскресен. Слава, святаго, аще ймать. Аще ни, Слава, и ныне праздника. На хвалйтех стихиры воскресны 4 и праздника со славным 4, стихов- ныя утренния, со стихи праздника. Аще ймать святый стихиры на хвалйтех, и поем стихиры воскресны 4 и святаго со славным 4, с припевы его. Слава, стихира Евангельская. И ныне, Преблагословенна еси, Богородице Дево: Славословие великое. По Трисвятом тропарь воскре- сен точию. И ектений, и отпуст, и оглашение, и обычное исхождение в притвор. Таже час 1-й, на 1-м часе тропарь воскресен. Слава, тропарь праздника. И ныне, Богороди- чен часов. По Отче наш: кондак праздника. На 3-м часе тропарь воскресен. Слава, святаго. И ныне, Богорбдичен часов. По Отче наш: кондак воскресен. Такожде и в прочия часы глаголем воскресный тропарь всегда с праздничным, и со святаго тропарем пременяюще, аще есть. А кондак воскресен и праздника глаголем, пременя- юще, аще полиелей и святаго. НА ЛИТУРГИИ:
Блаженны гласа на 6 и праздника рядовая песнь на 4.
Аще ли ймать святый песнь во уставе: и воскресна на 4, и праздника песнь рядовая на 4, и святаго песнь 6-я на 4. По входе тропарь воскресен, и праздника, и храма святаго, и святаго, аще ймать. Таже кондак воскресен. Слава, святаго, И ныне, праздника. Аще ли не ймать святый тропаря и кондака: Слава, кондак воскресен, И ныне, кондак праздника. Прокимен, Апостол, аллилуйя, Еванге- лие и причастен дне и святаго, аще ймать, аще ли ни, то ряд недели един. Вестно буди, яко празднуется праздник сей дней 5.
|
|||
|
|||
Введение во храм Пресвятой
Владычицы нашей Богородицы. Праздник Введения во храм Пресвя-
той Богородицы ? предвозвестие благоволения Вожия к человеческому роду, проповедь спасения, обетование Христова пришествия. Велик и знаменателен насто-
ящий день в жизни Богоматери, ставший предзнаменованием того, что Пресвятая Дева будет поставлена |
превыше не только святых, но даже
Ангелов, Херувимов и Серафимов. Божественный Промысл остается
непостижимым Начальствам и Вла- стям на Небесах, только через Цер- ковь они познают, в чем состоит домостроительство тайны, сокрывав- шейся от вечности в Боге. Праздник Введения Пресвятой
Богородицы во храм возник на осно- вании Церковного предания, дабы |
||
|
|||