192                                                                                                     Месяц ноябрь
чтение во Евангелии толковом. Полиелей и тропари:
Ангельский собор: ипакой, степенна и прокимен гласа.
Евангелие воскресно, и стихира воскресна, и прочее
воскресно. Канон воскресен, со ирмосом на 4, и Богороди-
це на 2, и праздника на 4, и святаго на 4. Аще полиелей,
канон воскресен со ирмосом на 4, и праздника на 4, и
святаго на 6. Катавасия: Христос раж дается: По 3-й песни
кондак праздника и йкос, и святаго, аще имать, и седален
святаго, Слава, и ныне, праздника, и чтение. По 6-й песни
кондак воскресен и йкос, и чтем пролог. На 9-й песни поем:
Честнейшую: Светилен воскресен. Слава, святаго, аще
ймать. Аще ни, Слава, и ныне праздника. На хвалйтех
стихиры воскресны 4 и праздника со славным 4, стихов-
ныя утренния, со стихи праздника. Аще ймать святый
стихиры на хвалйтех, и поем стихиры воскресны 4 и
святаго со славным 4, с припевы его. Слава, стихира
Евангельская. И ныне, Преблагословенна еси, Богородице
Дево:
Славословие великое. По Трисвятом тропарь воскре-
сен точию. И ектений, и отпуст, и оглашение, и обычное
исхождение в притвор. Таже час 1-й, на 1-м часе тропарь
воскресен. Слава, тропарь праздника. И ныне, Богороди-
чен часов. По Отче наш: кондак праздника. На 3-м часе
тропарь воскресен. Слава, святаго. И ныне, Богорбдичен
часов. По Отче наш: кондак воскресен. Такожде и в
прочия часы глаголем воскресный тропарь всегда с
праздничным, и со святаго тропарем пременяюще, аще
есть. А кондак воскресен и праздника глаголем, пременя-
юще, аще полиелей и святаго.
НА ЛИТУРГИИ:
Блаженны гласа на 6 и праздника рядовая песнь на 4.
Аще ли ймать святый песнь во уставе: и воскресна на 4, и
праздника песнь рядовая на 4, и святаго песнь 6-я на 4. По
входе тропарь воскресен, и праздника, и храма святаго, и
святаго, аще ймать. Таже кондак воскресен. Слава,
святаго, И ныне, праздника. Аще ли не ймать святый
тропаря и кондака: Слава, кондак воскресен, И ныне,
кондак праздника. Прокимен, Апостол, аллилуйя, Еванге-
лие и причастен дне и святаго, аще ймать, аще ли ни, то
ряд недели един.
Вестно буди, яко празднуется праздник сей дней 5.
Введение во храм Пресвятой
Владычицы нашей Богородицы.
Праздник Введения во храм Пресвя-
той         Богородицы ? предвозвестие
благоволения Вожия к человеческому
роду, проповедь спасения, обетование
Христова пришествия.
Велик и знаменателен насто-
ящий день в жизни Богоматери,
ставший предзнаменованием того,
что Пресвятая Дева будет поставлена
превыше не только святых, но даже
Ангелов, Херувимов и Серафимов.
Божественный Промысл остается
непостижимым Начальствам и Вла-
стям на Небесах, только через Цер-
ковь они познают, в чем состоит
домостроительство тайны, сокрывав-
шейся от вечности в Боге.
Праздник Введения Пресвятой
Богородицы во храм возник на осно-
вании Церковного предания, дабы