25-й день
337
Песнь 8
Ирмос: Егоже ужасаются Ангели и вся воин-
ства, I яко Творца и Господа, / пойте, священницы,
прославите, отроцы,/ благословите, людие,/ и
превозносите во вся веки.
Веселится днесь светло Иоакйм, / и Анна непо-
рочная Господу Богу приносит жертву, / данную ей
от обещания святую Дщерь.
Хвалятся святйи Давид и Иессей, и Иуда
чтится,/ из корене бо их израсте плод, Дева
чистая,/ из Неяже родйся Бог превечный.
Троичен: Да поется Трисвятый, Отец, и Сын, и
Дух Святый, / нераздельная Единица, едино Боже-
ство,/ держащее дланию всю тварь во вся веки.
Безначальное начинается Слово плбтию, / ро-
дйвся яко благоволи, Бог же и Человек, из
Отроковицы Девы,/ возсозидая ны, прежде пад-
шия, ради крайняго благоутрббия.
Ин
Ирмос: Мусикййским органом согласующим/ и
людем безчйсленным, покланяющимся образу в
Дейре,/ три отроцы, не повинувшеся, / Господа
воспеваху / и славословяху во вся веки.
Ученик быв Петров,/ Божественныя нравы
того подражая, Клименте страдальче,/ темже и
престола преемник истинно показался еси, просве-
щая всю тварь.
Тайно очервленив твоя устна чашею мудрости,
Клименте,/ изрыгнул еси Божественных учений
пучину,/ потопляющую демонострашие,/ душам
же человеческим источающую спасение.
Яко пречестную утварь, Церковь, стяжавши
твоя Божественная законоположения, / о тебе
хвалится/ и вся подвизает твою память верою
почитати во вся веки.
Богородичен: Марйе Дево Богородице,/ Бога
Спаса человеком рождшая плбтию, / спаси верою
поющия Твое Рождество/ и превозносящия во вся
веки.
                                Ид
Ирмос: На горе святей прославльшася/ и в
купине огнем/ Присно девы Моисеови тайну явлъ-
шаго, /Господа пойте/и превозносите во вся веки.