27-й день
465
ста Бога нашего,/ прегрешений оставление мне
даровати,/ Тя бо имею надежду, раб Твой.
По 2-м стихословии седален, глас 3.
Подобен: Красоте девства Твоего:
Ересей лесть обличил еси/ и Православную
веру уяснил еси,/ яко благочестия поборник
Богоглаголивый / проповедал еси Едйнаго в Тро-
ице Бога,/ Естеством Единосущнаго и Лйцы
Неслияннаго?/ Отец, и Слово, и Дух Святый./
Темже тя по долгу воспевающе, / почитаем че-
стную память твою.
Слава, и ныне, Богородичен,
глас
и подобен тойже:
Недомысленно и непостижимо есть, Владычице
Богорадованная, / соделанное о Тебе страшное
таинство./ Необыменнаго бо заченши, родила
еси,/ плотию обложенна от пречистых кровей
Твоих,/ Егоже присно яко Сына Твоего моли/
спастйся душам нашим.
По полиелеи седален, глас 8.
Подобен: Премудрость и Слово:
Нищету Рожденнаго от Девы восприйм,/ вме-
нил еси траву привременная, блаженне; / разумна-
го же древа вкусив,/ монашествующих множества
явился еси наставник,/ йхже к ревности Ангель-
скаго жительства воздвизая/ и к разуму веры,
знаменосне * Феодосие, / моли Христа Бога прегре-
шений оставление даровати / празднующим любб-
вию честную память твою.
Слава, и ныне, Богородичен,
глас и подобен тойже:
Яко Деву Тя и Едйну в женах,/ безсеменно
рбждшую Бога плотию,/ вси ублажаем, роди
человечестии:/ Огнь бо вселился в Тя Божества/ и
яко Младенца млеком питала еси Зиждителя всех
и Господа/. Темже достойно Тя прославляюще,
согласно Тебе вопием: / моли Христа Бога прегре-
шений оставление даровати/ покланяющимся ве-
рою всесвятому Рождеству Твоему.
знаменбсне?производящий знамения, чудеса