|
|||
29-й день
|
507
|
||
|
|||
Мйлостивно вместйся, отче, ко всяческих
Благодетелю,/ незлобия добротою украшаяся и красотою добродетелей сияя, / темже тя вси убла- жаем. Закону повинуяся Владычню, / твою преклонил
еси выю монашествующих борению/ и, победоно- сец, отче, быв, / к незлобию достйгл еси совершен- ному, всеблаженне. Пение Богу возсылати со Безплотными сподо-
бился еси,/ яко соблюд онех житие и чистоту,/ терпением же дел мучеников славу приял еси. Приимй от нас, Богоносе, приносимое тебе
пение от чиста сердца/ и воздаждь мольбами твоими / согрешений оставление и спасение, всече- стне. Богородичен: Яко корень сущу войстинну
нетления, Тя, Дево,/ вси вернии, и утверждения, хвалами почитаем, / Ты бо Ипостасное Безсмертие нам родила еси. Стихиры преподобнаго, глас 4.
Подобен: Яко добля:
Воздержанием мудрость плотскую умертвил
еси/ и душу оживил еси постом/ и добродетелей совершением. / Отсюду же и явился еси яко жив по кончине войстинну,/ якоже бо сон вменйся тебе смерть,/ к Богу преставлынуся и в руде душу преложшу Ему,/ Акакие славне. Страстей успйл еси желания, Акакие,/ бдение
всенощное яко стяжав, / послушание и смирение, / поучение же Божественных писаний,/ и сердце чисто, и ум несмущен./ Темже был еси и приятели - ще Духа Святаго, / зарй чудес возсияв концем. Мирскаго пристрастия до конца возгнушався, /
безстрастия сосуд был еси,/ любомудрия же, славне, детельным восхождением/ возвысился еси к самому желанию конечному / и узрел еси тайным видением/ невидимых недомысленныя и Боже- ственныя доброты, / Акакие всемудре и блаженне. Слава, и ныне, Богородичен:
Отцу единосущна и Духу сопрестольна / из чистых кровей Твоих воплотила еси/ и паче слова породила еси,/ во двух познаваема действенных |
|||
|
|||