1-й день
19
гом по откровению навык,/ яко самовидец Слова
и тайнник чудес Его,/ апостол же прежде
учеников/ и верный строитель Новаго Завета,/
тем подражая Учителя Христа,/ твою кровь про-
лиял еси,/ мученическою страстию исповедник
быв, Анание,/ священнойачальниче Христов,/ и
течение совершив, веру же некрадому соблюд, / с
Вышними          служители          в          Высочайших
водворялся,/ моли спастися душам нашим.
И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен:
Прехвальнии мученицы:
При Кресте предстоящи Сына Твоего и Бога/
и долготерпение Его смотряющи, / глаголала еси,
рыдающи, Мати Чистая:/ увы Мне, Чадо
Сладчайшее,/ что сия страждеши неправедно,
Слове Божий,/ да спасеши человечество.
Стиховна Октоиха: и апостола стих, глас 4, с припевом: Во
всю землю изыде вещание их,/ и в концы вселенный
глаголы их.
Страстотерпческое приятелище, явился еси,
Анание апостоле,/ камением, яко цветы,
учащаемь,/ за Пострадавшаго плотию нас ради
распятие вольне/ кровь твою пролиял еси./ Тем
и Дамаск хвалится священным твоим торжеством
днесь./ Не точию же той, но и вся
подсолнечная,/ чудес твоих знамения яве пропо-
ведающи, вопиет:/ молйся к Богу даровати нам
согрешений прощение.
Слава, преподобнаго, глас 6:
Первое добрых начало/ явился еси спасения
вина, Романе, отче наш;/ Ангельское бо составив
песнопение,/ Боголепно показал еси житие
твое; / Христа Бога моли / напастей и бед избави-
те поющия тя.
И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен:
Тридиевен:
Вйдящи Тя распинаема, Христе,/ Тебе
Рождшая вопияше:/ что странное еже вижу
таинство, Сыне Мой?/ како на Древе умиравши,/
плотию повешен,/ жизни Подателю?
Тропарь апостола, глас 3:
Апостоле снятый Анание,/ моли Милостиваго
Бога/ да прегрешений оставление/ подаст душам
нашим.