|
|||
В неделю, ближайшую к 11-му дню
|
287
|
||
|
|||
Невидимому Естеству Христову ничтоже
подобно,/ нигде же бо виден бысть Бог,/ виден- ныя же плоти вописаем воображение, яко вйде- хом лице Его,/ не тако бо верующий вочеловече- нию Его призрачна являют, прилагавшееся злому,/ мы же, верующе, непрйзрачно Облекша- ся в образ наш / и, того приймша все своение без семене,/ поклоняемся Того Богомужному телопи- санию верно. На лоне бтчи Сущаго Бога Неопйсаннаго, / на
руку Материю описана исповедающе, вернии,/ благочестно воображаем,/ в образе бо есть на- шем, Иже со Отцем Необъятый и объятый в Матери, / тамо Невоображенный и зде воображен во человечесте,/ вся сугубная Его, Божественная же и человеческая сказания Его,/ яко Единому отъяту и с отъймша и сочетания Его./ Того ради воображающе, / Твоей иконе поклоняемся, Христе. На стиховне стихиры Октоиха.
Слава, отцев Собора, глас 8: Подобен: Иже во Бдеие рай:
Образы видяще вашего телесе, святйи,/ и,
верою целующе я,/ чудимся вашим подвигом, судйщем,/ яже подъясте твердо Христа ради,/ бо слово представляет Книгами Святыми,/ сия бо Писание показает капы* пестрыми,/ вку- пе Богоугодную обретающе пользу душам своим, Христа славословим,/ равно Ангелом показавше- го вас,/ иконоборца, яко лающа, отгоняюще. И ныне, Богородичен, глас и подобен тойже:
Огненбсною купиною Моисей/ сподобися вй-
дети Тя воображаему, Богородице, тайну,/ Тебе же яснее мы в научении быхом, / видяще образ Твоего зрака,/ емуже покланятися сподобленнии, / благодать приемлем абие, от Тво-
его заступления приходящую нам,/ едина бо обою икона на Первообраз и славе, и чести приобщается свойству,/ подобию существа изменяя,/ юже чтуще, достойно Тя воспеваем, Присно дев о. |
|||
|
|||
* капы ? изображения, подобия.
|
|||
|
|||