В неделю, ближайшую к 11-му дню
287
Невидимому Естеству Христову ничтоже
подобно,/ нигде же бо виден бысть Бог,/ виден-
ныя же плоти вописаем воображение, яко вйде-
хом лице Его,/ не тако бо верующий вочеловече-
нию Его призрачна являют, прилагавшееся
злому,/ мы же, верующе, непрйзрачно Облекша-
ся в образ наш / и, того приймша все своение без
семене,/ поклоняемся Того Богомужному телопи-
санию верно.
На лоне бтчи Сущаго Бога Неопйсаннаго, / на
руку Материю описана исповедающе, вернии,/
благочестно воображаем,/ в образе бо есть на-
шем, Иже со Отцем Необъятый и объятый в
Матери, / тамо Невоображенный и зде воображен
во человечесте,/ вся сугубная Его, Божественная
же и человеческая сказания Его,/ яко Единому
отъяту и с отъймша и сочетания Его./ Того ради
воображающе, / Твоей иконе поклоняемся,
Христе.
На стиховне стихиры Октоиха.
Слава, отцев Собора, глас 8:
Подобен: Иже во Бдеие рай:
Образы видяще вашего телесе, святйи,/ и,
верою целующе я,/ чудимся вашим подвигом,
судйщем,/ яже подъясте твердо Христа ради,/
бо слово представляет Книгами Святыми,/
сия бо Писание показает капы* пестрыми,/ вку-
пе Богоугодную обретающе пользу душам своим,
Христа славословим,/ равно Ангелом показавше-
го вас,/ иконоборца, яко лающа, отгоняюще.
И ныне, Богородичен, глас и подобен тойже:
Огненбсною купиною Моисей/ сподобися вй-
дети Тя воображаему, Богородице, тайну,/ Тебе
же яснее мы в научении быхом, / видяще образ
Твоего          зрака,/          емуже          покланятися
сподобленнии, / благодать приемлем абие, от Тво-
его заступления приходящую нам,/ едина бо
обою икона на Первообраз и славе, и чести
приобщается свойству,/ подобию существа
изменяя,/ юже чтуще, достойно Тя воспеваем,
Присно дев о.
* капы ? изображения, подобия.