|
|||
В неделю, ближайшую к 11-му дню
|
289
|
||
|
|||
Видится Плотский и Безплотный Бог/ и вооб-
ражается зраком человеческим, Безчисленный, / да иже сущая злобою омрачшая, солйчны* пока- жет Своя. Икон в видении вйдяще Твое присно соше-
ствие, Господи,/ поем державу Твою и, образ чтуще, / ум возносим Божественней вещи. Христово писается, что льститеся, зло-
льстйвии, / не яко Бог, но яко Человек, сугу- бен показуется,/ Егоже икону чтуще,/ Тому воз- носим славу служения нашего. Троице Пресущественная и Пребожественное
Единство,/ разделением Единство и паки име- ющи Лйцы Естеством,/ в едино ны сочетай хотение Твоих заповедей. , Богородичен:
Храм Тя Богоустроенный прописал есть
Моисей,/ Серафимом покрываемый святых святая,/ проображая Твое, Дево, Рождество неизреченное,/ Христа плотию написана быти. Седален, глас 7. Самогласен: Истинных повелений светлости/ и благолеп-
ных икон воображением/ Церковь Твоя украсйвшися, / страстем Твоим похвалйся, Хри- сте Боже наш,/ и тех ради в едину веру возводйми,/ славим непостижимое Твое величе- ствие. Песнь 4
Ирмос: Из горы приосененныя, Слове, пророк,/ Еди-
ный Богородицы,/ хотяща воплотйтися, Боговйдно усмотри/ и со страхом славослбвяше силу Твою. Дщйцу разумную, добро сочетанну всем,/
иконное писание Твоих чудес почитающе, имеем, Всещедрый,/ яко Евангелие Твое второе. Яко воистину Тебе тело приимшу плотяно, /
видимое видение воображаем, / не начертающие, ибо Его в менении не разумевают, Тебе, воплощ- шагося Христа. Ты погуби идоли лестныя/ и Свою нам пред-
ложи икону,/ да Егоже чтуще,/ Того же видения содержаще, не льстимся. |
|||
|
|||
* солйчный ? подобный.
|
|||
|
|||