В неделю, ближайшую к 11-му дню
289
Видится Плотский и Безплотный Бог/ и вооб-
ражается зраком человеческим, Безчисленный, /
да иже сущая злобою омрачшая, солйчны* пока-
жет Своя.
Икон в видении вйдяще Твое присно соше-
ствие, Господи,/ поем державу Твою и, образ
чтуще, / ум возносим Божественней вещи.
Христово писается, что льститеся, зло-
льстйвии, / не яко Бог, но яко Человек, сугу-
бен показуется,/ Егоже икону чтуще,/ Тому воз-
носим славу служения нашего.
Троице Пресущественная и Пребожественное
Единство,/ разделением Единство и паки име-
ющи Лйцы Естеством,/ в едино ны сочетай
хотение Твоих заповедей. ,
Богородичен:
Храм Тя Богоустроенный прописал есть
Моисей,/ Серафимом покрываемый святых
святая,/ проображая Твое, Дево, Рождество
неизреченное,/ Христа плотию написана быти.
Седален, глас 7. Самогласен:
Истинных повелений светлости/ и благолеп-
ных икон воображением/ Церковь Твоя
украсйвшися, / страстем Твоим похвалйся, Хри-
сте Боже наш,/ и тех ради в едину веру
возводйми,/ славим непостижимое Твое величе-
ствие.
Песнь 4
Ирмос: Из горы приосененныя, Слове, пророк,/ Еди-
ный Богородицы,/ хотяща воплотйтися, Боговйдно
усмотри/ и со страхом славослбвяше силу Твою.
Дщйцу разумную, добро сочетанну всем,/
иконное писание Твоих чудес почитающе, имеем,
Всещедрый,/ яко Евангелие Твое второе.
Яко воистину Тебе тело приимшу плотяно, /
видимое видение воображаем, / не начертающие,
ибо Его в менении не разумевают, Тебе, воплощ-
шагося Христа.
Ты погуби идоли лестныя/ и Свою нам пред-
ложи икону,/ да Егоже чтуще,/ Того же видения
содержаще, не льстимся.
* солйчный ? подобный.