1-й дева,
29
спрославился еси, венцы мученически украшаем.
Богородичен:
Пречистая, Всенепорочная, сосуде благо-
вония,/ испроси у Христа, Егоже родила еси,/
даровати воинству нашему на враги победу
и от работнаго ига дати ослабу людем Твоим:/ Тя
бо непрестанно величаем.
Ин
Ирмос: Безсеменнаго зачатия/ рождество не-
сказанное,/ Матере Безмужныя нетленен Плод:/ Бозкие
бо рождение обновляет естества./ Темже Тя вси роди,/
яко Богоневестную Матерь,/ православно величаем.
Горнейшим, славне, ликом совокупился еси
безплотным,/ и деже неизреченная пребывает ра-
дость и всегдашнее наслаждение,/ идеже оный
Богоначалия свет есть и веселие, / идеже неизгла-
годанная слава, блаженнейше.
С праведными внутрь Божественныя славы
вселився, зрйши красоту неизреченную оную,/
зрйши сладость некончаемую, зрйши доброты
Небесныя, истинно желанный, мудре,/ вйдиши
патриархов лики, Романе славне.
Твою светоносную память верно соверша-
ющий/ от бед избави молитвами твоими,
Богомудре, / и от всякаго вреда, Романе, и скорби
чуждаго/ и Небесныя славы получйти сподоби и
Царствия Горняго, блаженнейше.
Богородичен:
От древняго падения человеческий род пер-
возданнаго бысть тленен, Дево Богородице,/ и
порабощен страстьми греховными,/ но из Тебе
рож дейся Преблагйй Бог Своим благоутробием
того воззва.
Светилен Октоиха. Слава, апостола.
Подобен: Жены, услышите:
Дамаск, апостоле, ныне о тебе хвалится,/ ему-
же упространйл еси крепость мучением,
Анание,/ учитель быв Христа гонящему, яко
ученик нарочит Христа гонймаго,/ к Немуже о
нас молися.
И ныне, Богородичен:
О таинств Твоих, о чудес Твоих!/ Како по
рождестве Дева пребыла еси, якоже прежде