360
Месяц октябрь
Божественному,/ и победы венцы от длани Живо-
начальныя приемше.
Яко течение совершйвше и веру соблюдше,/
страдания венцы увязостеся/ и Ангелом
сочетастеся, / светло храбрствовавше и льстива-
го врага о Христе поправше,/ Божественнии
мученицы./ Сего ради, согласно сошедшеся,/
светоносную вашу память совершаем, веселя-
щеся.
Богомудрый          Назарий / Божественным
проповеданием грады проходя, просвети,/ его-
же подражав, Келсйй/ славу стяжа Божествен -
ных страдалец, поправ льстиваго./ Сия вси пох-
валами почтим, / яко звезды и светила сущим во
тьме/ и врачи душ наших.
Слава, глас 8:
Жертвы еловесныя,/ Назария, Гервасия, Про-
тасия и Келсйя похвалим,/ яко все мучителей
неистовство со идолы упразднйша./ Тем молит-
вами их, Христе Боже, / мир миру даруй / и душам
нашим велию милость.
И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен: Мученицы Господни:
Не терплю, Чадо, вйдящи Тя на Древе
уснувша,/ бодрость всем подающаго,/ яко да
древле преступления плодом сном погибельным
уснувшим/ Божественную и спасительную бод-
рость подаси,/Дева глаголаше, плачущи,/ Юже
величаем.
На стиховне Октоиха.
Тропарь, глас 4:
Мученицы Твои, Господи,/ во страданиих сво-
их венцы прияша нетленныя от Тебе, Бога
нагл его:/ имуще бо крепость Твою,/ мучителей
низложит а,/ сокрушйша и демонов немощный
дерзости./ Тех молитвами/ спаси души наша.
Слава, и ныне Богородичен,
аще
среда или пяток Крестобогородичен.
НА УТРЕНИ
Оба канона Октоиха и святых канон на 4, егоже краегране-
сие: Верно воспою мученики венценосный. Иосифово.
Глас 4.