17-й день
435
валяяся, / веры, славне, угладил еси путь, / благо-
наетупен положив,/ и возразил еси мнения, отче,
Константинову злую славу,/ якоже гнилое осно-
вание.
Апостолов догматы воспитан, блаженне,/ и
отцев Божественных ученьми,/ Воплощшагося
почествовал еси Бога зримое/ в знамениих свя-
щенных
и честных изображениих;/ темже, слав-
не, за сия пострадав, / благочестия показался еси
учитель / и мучеников удобрение.
Слава, и ныне, Богородичен, подобен тойже:
Яже Бога Невместймаго / во чреве Твоем
вместившая,/ человеколюбно Человека бывша/ и
наше смешение из Тебе нриймша и обожйвша
яве,/ не презри мене, Всечистая, ныне
скорбяща, / но ущедри скоро / и различныя враж-
ды же и вреда лукаваго свободй.
Крестобогородичен, подобен тойже:
Агнца и Пастыря Тя на Древе яко виде,/
Агница рождшая рыдаше и матерски Ти
вещаше:/ Сыне Возжеленне,/ како на Древе
Крестнем повешен еси, Долготерпеливе? / како
руце и нозе Твои, Слове, пригвоздйшася от
беззаконных,/ и Кровь Твою излиял еси,
Владыко?
Тропарь, глас 4:
Постнически предподвизався на горе,/ умная
врагов ополчения всеоружием Креста погубил
еси, всеблаженне./ Паки же ко страдальчеству/
мужески облеклся еси,/ убив Копронйма мечем
веры;/ и обоих ради венчался еси от Бога,/
преподобномучениче Андрее, приснопамятне.
Слава, и ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
НА УТРЕНИ
Един канон Октоиха и святых два.
Пророка
канон, глас 1, егоже краегранесие: Осйева пою
Богодухновенная словеса.
Феофаново.
Песнь 1
Ирмос:
Помогшему Богу во Египте Моисеови/ и тем
фараона со всевоинством погрузившему,/ победную
песнь поим, яко прославися.
Яко Богоглагольник воистинну, яко пророк,
Осйе,/ Жизнодателю предстоя, прилежно