17-й день
441
Провозглашая будущая, Осйе всеблаженне, /
еже к человеком Слова возвестил еси сошествие.
Умерщвленныя грехами Жизнь Безсмертная/
от адовых предел, якоже прорекл еси, возведе.
Законных отъятие, иудеев отпадение/ и язы-
ков введение, пророче, явил еси.
*Богородичен:
Из чрева Твоего возсия Бог Слово,
Всенепорочная, / плотию нас ради неизреченно
обложен яко Благоутробен.
Ин
Ирмос: В бездне греховней валяяся,/ неизеледную
милосердия Твоего призываю бездну:/ от тли, Боже, мя
возведи.
В темницу тя беззаконный вверже,/ Влады-
кою, Андрее, сохраняема/ и Того соблюдающа
непременно Божественное хотение.
Растерзаемо тело небрегл еси/ и раздробля-
емо ранами, блаженне; / но якоже иному стражду -
щу терпел еси,/ Божественно укрепляемь.
Яко многоценное богатство крыемое, отче,
являешися,/ предлежа лицем благочестивых,/ и
чудесы вся обогащавши, почитающия тя.
Богородичен:
Разумный Тя свещник прозряще древ л е
пророк,/ Божественную Свещу, Христа, Чистая,
носящу,/ Имже вси мы просветйхомся.
Кондак, глас 8.
Подобен: Взбранной:
Мужества тезоименитому благодарение,/ яко
благочестия тайноглагольнику, / похвальная воз-
зовем от любве тебе, Богоблаженне, / но, яко имея
дерзновение ко Господу,/ от всяких лютых ны
спаси, да поем:/ радуйся, отче приснопамятне.
Икос:
Ангел истины от Крита явился еси, обличив
злочестия, отче,/ и с Богословным гласом, рани-
ма тя зря, всемудре, / ужасаюся страсти, зовя и
вопия ти сицевая:/ радуйся, Божий крепкий
оружниче;/ радуйся, Господень верный угод-
ниче;/ радуйся, хульных врагов сопротиво-
борниче;/ радуйся, злоглаголивых человеков
обуздание;/ радуйся, яко пострадал еси за образ