460
Месяц октябрь
ся смерти,/ ниже предлежащих мучений./ Тем
уязвляемь и немйлостивно раздробляемь, / радо-
вался еси совершенным разумом,/ смотряя, муд-
ре, пребывающее доброславие/ Бога возлюбив-
шим.
Плоти с кровьмй, падающия видя,/ и яко
иному страждущу, страдальче,/ пребывал еси
дрблественнейше:/ привязан бо ко древу,/ терза-
ния терпел еси беззаконных пожданнейше. / Богу
же в руки дух твой предал еси, / ужасйв вйдящия
тя непреклонными противлении./ Тем тя
почитаем, / вельмй мужествовавша, мудре, / и низ-
ложйвша мучителя,/ Уаре, болезньми твоими.
Помазующи миры тя, чудная Клеопатра/ под
землю положи/ и храм тебе снятый возсозда, /
праздник творящи, дйвне Уаре,/ и верно тя
молящи./ Еяже детище умному воинству приме-
тал еси/ и славою удобрил еси,/ и ликом святых
сочетал еси./ Егоже части сподоби ны,/ твое
совершающий благочестно торжестве,/ мучени-
че досточудне.
Слава, и ныне, Богородичен. Подобен тойже:
Радуйся, корен е росный,/ радуйся, жезле
Ааронов,/ прозябый Цвет неувядающий и
присноживый, / благоплодный раю, Жизни
древо, / из Иессеева корене, Чистая, / просиявши,
Отроковице,/ и земных питающи Хлебом
разумным./ Радуйся, багрянице всечестная, /
всех Царя Богоневесто, / венче всесветлый, / ар-
хиереев благолепие,/ радуйся, Едина Пречистая.
Крестобогородичен. Подобен тойже:
Агнца Своего Агница Нескверная древле/ и
Непорочная Владычица/ на Древе Крестнем яко
узре, матерски восклицаше/ и, дивящися,
вопияше:/ Чадо Сладчайшее,/ что зрение сие
новое и преславное? / како сонм безблагодатный /
судйщу Пилатову предаде Тя/ и осуждает на
смерть Живота всяческих?/ но воспеваю Твое
неизреченное,/ Слове, снизхождение.
Тропарь пророку, глас 2:
Предведый Божие пришествие во плоти/ и
наитие Духа Святаго и грядущий Суд