25-й день
635
Божия,/ и Той есть Владыка и жизни Податель,/
обновляли и просвещали души наша.
Иже есть всех человеков спасение,/ посла
ученики Своя по вселенней,/ да проповедают
Его Воскресение,/ и аще не воскресе Господь,
суетно упование жизни вечныя./ Верховный же
от апостол прииде во Иоппию, повелевает Тави-
фе воскреснути от мертвых,/ да вси вернии
уразумеют воистину, яко жительствует жизнь
воскресением Христовым./ Мы же, несумненно
верующе чудесй и воскресению,/ припадаем в
молитве ко Вседержителю: / Многомилостив© и
Милосерде, / молитвами святыя Твоея спаси души
наша.
Слава, глас той же:
Яже серна нарицаемая, воистину той уподо-
билася еси, Тавифо,/ егда со тщанием скоро
устремилася еси уклонитися всякаго нечестия,/
ближния своя возлюбила еси, и украсйлася еси
преизобильно милосердием./ Отонудуже сия ца-
рица добродетелей возведе тя к жизни
Небесней,/ обаче Христос Царь Славы, видя тя,
мудрую деву,/ со украшенным светильником в
деснице, / паки тя воздвизает к жизни временней, /
да наставший и нас ходити во свете,/ являюще
достойное звания своего во плоти жительство, / и
да будем совершени воистину,/ и сподобимся
райския сладости Иерусалима Горняго/ твоими
молитвами ко Спасу нашему.
И ныне: Догматик гласа или во глас той же: Иже Тебе ради:
Вход и чтения три преподобническая (зри страницы 791? 792).
На литии стихиры, глас 1:
Блажен праведник, пребывали в благодати,/
уподобися бо древу при исходищих вод,/ еже
плоды изобильны приносит во времена своя,/
егоже лист не отпадет./ Сия глаголы Давидовы
видим сбываеми на тебе, Тавифо:/ утвердила бо
еси спасение твое на твердом камени, / иже есть
попрание грехолюбия,/ поставила еси нозе на
путь добродетели/ и востекла еси в Небесный
обители,/ идеже седйши во славе невечерней,/
тамо вознеси молитвы ко Престолу Триединаго