|
|||
25-й день
|
635
|
||
|
|||
Божия,/ и Той есть Владыка и жизни Податель,/
обновляли и просвещали души наша. Иже есть всех человеков спасение,/ посла
ученики Своя по вселенней,/ да проповедают Его Воскресение,/ и аще не воскресе Господь, суетно упование жизни вечныя./ Верховный же от апостол прииде во Иоппию, повелевает Тави- фе воскреснути от мертвых,/ да вси вернии уразумеют воистину, яко жительствует жизнь воскресением Христовым./ Мы же, несумненно верующе чудесй и воскресению,/ припадаем в молитве ко Вседержителю: / Многомилостив© и Милосерде, / молитвами святыя Твоея спаси души наша. Слава, глас той же:
Яже серна нарицаемая, воистину той уподо-
билася еси, Тавифо,/ егда со тщанием скоро устремилася еси уклонитися всякаго нечестия,/ ближния своя возлюбила еси, и украсйлася еси преизобильно милосердием./ Отонудуже сия ца- рица добродетелей возведе тя к жизни Небесней,/ обаче Христос Царь Славы, видя тя, мудрую деву,/ со украшенным светильником в деснице, / паки тя воздвизает к жизни временней, / да наставший и нас ходити во свете,/ являюще достойное звания своего во плоти жительство, / и да будем совершени воистину,/ и сподобимся райския сладости Иерусалима Горняго/ твоими молитвами ко Спасу нашему. И ныне: Догматик гласа или во глас той же: Иже Тебе ради:
Вход и чтения три преподобническая (зри страницы 791? 792). На литии стихиры, глас 1: Блажен праведник, пребывали в благодати,/ уподобися бо древу при исходищих вод,/ еже плоды изобильны приносит во времена своя,/ егоже лист не отпадет./ Сия глаголы Давидовы видим сбываеми на тебе, Тавифо:/ утвердила бо еси спасение твое на твердом камени, / иже есть попрание грехолюбия,/ поставила еси нозе на путь добродетели/ и востекла еси в Небесный обители,/ идеже седйши во славе невечерней,/ тамо вознеси молитвы ко Престолу Триединаго |
|||
|
|||