|
|||
31-й день
|
829
|
||
|
|||
Ин
Ирмос: Просвещение Твое, Господи, низпослй нам,/ и от мглы прегрешений разреши ны, Блаже, / Твой мир даруяй. Защитйвся благодати оружием Креста,/ нече-
стивым вопияше мученик:/ меч же и огнь не отсечет мя Христовы любве. Благославный Епимах, судйщу предстоя
беззаконыующих, / вопияше благодерзостне: / зем- ли и Небесе бози несотворшии, нечестйвии да погибнут. Благославный Епимах, от Бога вдохнувся,/
Отца, Слова и Святаго Духа во едином естестве/ неведущим Троицу проповеда. Богородичен:
Кто изрещй возможет Рождества Твоего,
Чистая,/ паче слова преславный образ,/ есте- ством бо Бога воплощенна паче слова родила еси. Песнь 6
Ирмос: Обыде нас последняя бездна,/ несть избавляли,/ вменихомся, яко овцы заколения,/ спаси люди Твоя, Боже наш:/ Ты бо крепость немощствующих и исправление. Моря языков возмутивше Божественными
восхождении,/ спасосте древле в горцем мори потоплыпияся / и приведбсте Избавителю спас- шияся, Богоблаженнии. Милости Водителя Бога проповедал еси/ и
лести свободйл еси, Божественный Наркйссе, души благочестивых, / великий быв. афинян председатель и насадитель садов красных, Бо- гоблаженне. Божественный Урван, слово жизноточное и
благодать врачеваний источив,/ привлече люди к просвещению Божественнаго разума, / яко под- ражатель Воплотившагося и мир Спасшаго. Богородичен:
Поем Тя, Еюже оправдйхомся, / иже первее
осужденнии, и совокупйхомся невещественным служителем, и рая сподобихомся, / в благо- словенная, Богорадованная.
|
|||
|
|||