3-й день
91
ноначальства благочиние, всемудре,/ сих свя-
щенноповествовал еси,/ имиже учинил еси Цер-
ковная составления,/ Небесным чином подобяся.
Любому дрейше Богу, блаженне Дионйсие,/
яко мощно подобяся,/ именований твое таин-
ственно Божественных / благочестно распро-
стерл еси/ Божественное, Богомудре, сказание,/
единением лучшим навык, яже паче мысли,/ и
научил еси мира концы.
Слава, глас 2. Андрея Иерусалимскаго:
Приидйте, вернии,/ согласно летнюю память
иерархов похвалим,/ Дионисия же и Киприана:/
ов бо оплевав стоиков философов/ и сосудом
избранным научився, / неизреченных тайн зна-
тель быстъ;/ ов же, добрыя ради девы Иустины,/
помысл просветив, демонския прелести избеже/
и волшебный книги огнем изжег,/ Евангельский
проповедник быстъ./ Тем и мы, грешнии,/ прос-
лавлынему сия Спасу славословяще, возопийм:/
Иже Твоя страстотерпцы славою венчавый, Хри-
сте Боже,/ тех молитвами спаси души наша.
И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен: Егда от Древа:
Егда Нескверная Агница виде Своего Агнца,/
на заколение, яко человека, волею влекома,/
плачущи, глаголаше:/ безчадствовати Мя ныне
тщйшися, Христе, Рождшую Тя,/ что сие сотво-
рил еси, Избавителю всяческих;/ обаче воспеваю
и славлю Твою, юже паче ума и слова,/ крайнюю
благость, Человеколюбче.
На стиховне Октоиха. Слава, глас 4:
Небеснаго знания невидимую глубину тебе
наречем, / светлейший мучениче Христов, / яко бо
оружника/ и тверда поборника Церкве воспева-
ем тя, мудре:/ огнем бо чистейшим просиял еси,/
сподобився вкупе с Вышними воннствословии /
светлою одеждею облещйся Христа/ и озарив ум
светлостию Духа Святаго, Дионйсие./ Тем твою
всемирную память торжествуим верно,/ славяще
прославлыпаго тя Господа.