|
|||
3-й день
|
91
|
||
|
|||
ноначальства благочиние, всемудре,/ сих свя-
щенноповествовал еси,/ имиже учинил еси Цер- ковная составления,/ Небесным чином подобяся. Любому дрейше Богу, блаженне Дионйсие,/
яко мощно подобяся,/ именований твое таин- ственно Божественных / благочестно распро- стерл еси/ Божественное, Богомудре, сказание,/ единением лучшим навык, яже паче мысли,/ и научил еси мира концы. Слава, глас 2. Андрея Иерусалимскаго:
Приидйте, вернии,/ согласно летнюю память
иерархов похвалим,/ Дионисия же и Киприана:/ ов бо оплевав стоиков философов/ и сосудом избранным научився, / неизреченных тайн зна- тель быстъ;/ ов же, добрыя ради девы Иустины,/ помысл просветив, демонския прелести избеже/ и волшебный книги огнем изжег,/ Евангельский проповедник быстъ./ Тем и мы, грешнии,/ прос- лавлынему сия Спасу славословяще, возопийм:/ Иже Твоя страстотерпцы славою венчавый, Хри- сте Боже,/ тех молитвами спаси души наша. И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен: Егда от Древа: Егда Нескверная Агница виде Своего Агнца,/
на заколение, яко человека, волею влекома,/ плачущи, глаголаше:/ безчадствовати Мя ныне тщйшися, Христе, Рождшую Тя,/ что сие сотво- рил еси, Избавителю всяческих;/ обаче воспеваю и славлю Твою, юже паче ума и слова,/ крайнюю благость, Человеколюбче. На стиховне Октоиха. Слава, глас 4:
Небеснаго знания невидимую глубину тебе
наречем, / светлейший мучениче Христов, / яко бо оружника/ и тверда поборника Церкве воспева- ем тя, мудре:/ огнем бо чистейшим просиял еси,/ сподобився вкупе с Вышними воннствословии / светлою одеждею облещйся Христа/ и озарив ум светлостию Духа Святаго, Дионйсие./ Тем твою всемирную память торжествуим верно,/ славяще прославлыпаго тя Господа. |
|||
|
|||