100
Месяц сентябрь
сеньми и начертании/ и во образех сия провозвестил
есй,/ тем Божественнаго сияния Первоначальнаго
Начала/ безобразными образы и невещественными
вещьмй/ ввбдиши воображенная нам,/ и, еже обожй-
тися над фараоном,/ яко Бог, блаженне,/ обетом и
благодатию стяжав,/ моли о всех чтущих тя.
Ты, добродетельми превшед,/ в видении был есй близ
всех Бога,/ посреде вихра и мрака же и облака внутрь
быв,/ весь прославился есй./ Оттуду прият скрижали
Божественных Писаний/ и равноангельно благодатию/
ясно блиставши душевными очесы,/ вкупе и телес-
ными,/ и спокрываеши зловерное ослепление,/ являя
верным откровение,/ ты и словом подававши,/ моли
спастйся нам.
В богодельней и огненосней/ Божественней любви/
был есй собеседник,/ яко Другу друг, Богу,/ и, лицем к
Лицу, Моисее треблаженне,/ на Творца своего воззрев,/
вйдиши задняя зарею Сего яве/ и, чрез скважню навык-
нув,/ плотию Слова будущее тебе Богоявление./ Темже
и столп предыдый,/ преславно пред людьми богомуд-
рыми предходиши/ и спасавши верно хвалящия тя.
Слава, священномученика, глас 6. Самогласен:
Восходный степень/ Церковь стяжа священный твоя
подвиги,/ священномучениче Вавйло,/ юже и хранйши
незыблену и ненаветну от волков державных,/ пропо-
ведующую доблести твоя/ и величающую с тобою мла-
денцы,/ за Христа заколенныя с тобою, блаженне.
И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен: Тридневен:
Зачатие Твое безсеменно/ и рождение безболез-
ненно помышляющи,/ удивляюся зело:/ како сйце, яко
злодей,/ благоволил есй умрети, Сыне?/ Пречистая
взываше.
На стиховне Октоиха.
Слава, священномученика, глас 6:
Судйщу мучйтелеву предстоя/ и подвизался за благо-
честие, взывал есй:/ се аз и дети, яже мне даде Бог;/
с нймиже венчався на Небесех,/ Вавйло священному-
чениче,/ моли непрестанно,/ сетей врага избавитися
душам нашим.