|
|||
4-й день
|
109
|
||
|
|||
боговйдче Моисее;/ тем приложился еси ко отцем
твоим со славою многою. Богорбдичен: Никтбже предуслыша прежде тебе,
боговйдче славне Моисее, угбдниче Христов,/ зане вся изрекл еси Девы смотрения,/ прописующия Той Боже- ственное рождество,/ в пламени бо купины видел еси зрак невидимый. Песнь 9
Ирмос: Бога/ человеком невозможно вйдети,/ на
Негоже не смеют чини ангельстии взирати;/ Тобою же, Всечйстая, явйся человеком/ Слово воплощенно,/ Егоже величающе,// с Небесными вой Тя ублажаем. Бог человеком путь показа Крестом к высоте Небес-
ней благовосходен,/ сего ради смерть побеждается земными,/ дети бо юныя сея не убояшася, с чудным Вавйлою, яже ублажаем. Яко Свет сый, Христе, Всечйстый, страстный мглы
душу мою очисти/ молитвами, Владыко, Твоих стра- стотерпец, Вавйлы и детей,/ йхже летнюю память совершающе, благославно торжествуем. Страстей врачевания почерпем, славней Церкви
страдалец притекающе:/ в ту бо приидбша ангельстии лйцы, и дуси праведных всех,/ и Владычица с чудным Вавйлою, врачевания подавающи. Богорбдичен: Сына, безлетно от Отца возсиявша, Ты,
во чреве несказанно заченши, родила еси,/ Богомати Чистая, Дево Пресвятая,/ моли о рабех Твоих Едй- наго Человеколюбца Бога, спасти род наш. Ин
Ирмос: Камень нерукосечный/ от несекомыя горы,
Тебе, Дево,/ краеугольный отсечеся,/ Христос, совоку- пйвыи разстоящаяся естества.// Тем, веселящеся, Тя, Богородице, величаем. Был еси, боговйдче, самовидец Господень и по
смерти,/ не во мрачных гаданиих, яко в камени пер- вее,/ но в человечестей плоти Христа видев, облиста- юща Божеством. Гора Фавор прославися паче Синайския богатно,/
идеже Моисей из мертвых и Фесвйтянин от стран жи- вущих/ Христа со апостолы зряху преобразующася, яко Сущо Бога. |
|||
|
|||