140
Месяц сентябрь
И ныне, Богорбдичен или Крестобогородичен,
глас тойже.
Подобен: О, преславиаго чудесе:
Что зримое видение,/ еже мойма очйма видится,
о Владыко,/ Содержай всю тварь,/ на Древо воздвй-
жен быв,/ и умираеши, всем даяй жизнь?/ Богородица
плачущи глагблаше,/ егда узре на Кресте возносима/
из Ней неизреченно возсиявшаго/ Бога и Человека.
На стиховне Октоиха.
Слава, глас 2. Анатблиево:
Яко чист иерей во Святая Святых вшел еси/ и,
одеждею священною одеян,/ непорочно Богу служил
еси,/ якоже Аарон законополагая/ и яко Моисей
водя колена Израилева, звонцев в чистом знамении./
Темже и убиен был еси,/ но кровь твоя праведная спа-
сительное нам исцеление бысть/ и, яко миро благовон-
ное,/ слухи отверзает к шествию вечныя жизни./
Захарие треблаженне,/ Крестителя Иоанна родителю
и Блисавети сопружниче,// прилежно моли о душах
наших.
И ныне, Богорбдичен или Крестобогородичен,
глас тойже.
Подобен: Егда от Древа:
Егда нескверная Агница виде Своего Агнца,/ на зако-
ленне, яко Человека, волею влекома,/ плачущи гла-
голаше:/ безчадствовати Мя ныне тщйшися, Христе,
Рбждшую Тя./ Что сие сотворил еси, Избавителю вся-
ческих?/ Обаче воспеваю и славлю Твою юже паче ума
и слова// крайнюю благость, Человеколюбче.
Тропарь, глас 4:
С вященства одеждею обложен, премудре,/ по за-
кону Ббжию всесожжения приятна священно-
лепно приносил еси, Захарие,/ и был еси светильник
и зритель тайных,/ знамения в тебе благодати нося
явственно, всемудре,/ и, мечем убиен быв в храме
Божий,/ Христов прорбче, с Предтечею моли/' спастйся
душам нашим.