1-й день
25
Вся дела Твоя, Господи,/ небеса, земля, свет и море,
воды и вси истбчницы,/ солнце же, луна и тьма, звезды,
огнь, человецы и скбти,/ со Ангелы восхваляют Тя.
Един еси Превечный, яко Творец веков,/ и царству-
ющее триипостасное Едино Божество нераздельное,/
мольбами Чйстыя Богоматере/ лето плодоносно насле-
дию Твоему покажи.
Богородичен: Спасе всего, и Строителю, и Зижди-
телю, и Вседержителю твари,/ мольбами безсеменно
Рбждшия Тя мир миру Твоему подаждь,/ соблюдая
Церковь всегда немятежну.
Ин
Ирмос: Ева убо недугом преслушания/ клятву все-
лила есть,/ Ты же, Дево Богородице,/ прозябением
чревоношения мйрови благословение процвела еси,//
тем Тя вси величаем.
Подают исцелений токи требующим, яко от источ-
ника Всеблаженныя,/ уставляют пагубу недугов и
страстей отгоняют зной,/ сердца боголюбйвых напа-
яют/ к благоплбдию божественных деяний.
Божественный диакон Аммун,/ Келсйна же и к сим
четыредесять божественныя и богомудрыя жены,/
пострадавше законно, венчашася/ и ныне со Ангелы
ликуют,/ яже по долгу ублажаем.
Вознесостеся, державу на враги вземше,/ и Ангелом
уподббистеся,/ древа наслаждаетеся невозбранно
жйзненнаго в рай, богоневесты,/ источник ныне доб-
рых приясте,/ о мире молящеся.
Богородичен: Мудрости вместилище паче ума луч-
шаго явйлася еси,/ Отроковице непорочная,/ одушев-
лен Престол же и дверь;/ тем яко Царицу возлюбйша
девы Тя, Дево,/ в след Тебе приведбшася, Богоотро-
ковйце.
Ин
Ирмос: Проявленное на горе законополбжнику во
огни и купине/ Рождество Приснодевы/ в наше, вер-
ных, спасение// песньми немолчными величаем.
Воцарйвшася над страстьмй терпением,/ Христос тя
прият, Симеоне богонбсе,/ Своему общника Царству:/
тем тя песньми почитаем.