|
|||
262
|
Месяц сентябрь
|
||
|
|||
Икос:
Молитва купно и воздыхание неплодства и безчад-
ства/ Иоакйма же и Анны благоприятное/ и во уши Господни внйде, и прозябе плод живонбеен миру./ Ов бо молитву на горе творяше, ова же в саде поношение ношаше,/ но с радостию неплоды раждает Богородицу и Питательницу Жизни нашея. Седален, глас 5.
Подобен: Собезначальное:
Иоакйм и Анна торжествуют,/ по Ббзе бо достойно
благодать обретоша/ и родйша плод, богоприятен храм,/ Деву и Чистую Матерь Божию,/ едйну Благословенную, молящуюся непрестанно/ спастйся душам нашим. Слава, и ныне, тойже.
Песнь 4
Ирмос: Услышах, Господи,/ слух Твоего смотрения/
и прославих Тя,// Едйне Человеколюбие. Воспеваем Тя, Господи,/ верным спасительное
пристанище подавшаго всем,/ Тебе Рождшую. Тя, Богоневесто,/ похвалу всем Христос яви и дер-
жаву/ поющим верно Твое таинство. Неискусобрачная Владычице,/ Твоими молитва-
ми избавляеми прегрешений,/ благоразумно вси Тя ублажаем. Ин
Ирмос: Пришел еси от Девы, не ходатай, ни Ангел,/
но Сам, Господи, воплощься,/ и спасл еси всего мя человека./Тем зову Ти:// слава силе Твоей, Господи. Радуяся, Деву от неплодове приемлет,/ Еяже ради
неплодие мирское разрешйся, Рождеством девствую- щую,/ Иоакйм богомудрый и богоприятный. Праотец Божий Иоакйм/ ныне предлагает нам
трапезу духовную, пребогатый:/ яко Богоматерь и Пренетленную Отроковицу родил есть. Умерщвления и тли человеки спасшую/ благодать
предлагает,/ хотящую быти Матерь Божию,/ Слово Присносущное приемшую,/ несказанно воплощаемое. От корене Иессеева сопрут возсия,/ от негоже прозябе
жезл, Цвет носящий,/ всего мя человека облаговон- ствующ миром Божества. |
|||
|
|||