|
|||
264
|
Месяц сентябрь
|
||
|
|||
Песнь 6
Ирмос: Ко Господу от кита Иона возопи:/ Ты мя воз-
веди из глубины ада, молюся,/ да яко Избавителю, во гласе хваления,// истины же духом пожру Тебе. Ко Господу в скорби неплбдства возопйша/ Бого-
матере богомудрии родители/ и Сию в роды родов родйша,/ на общее спасение и похвалу. Прияша Небесный дар от Бога достоин/ Богоматере
богомудрии родители,/ самех Херувимов превышшее носило,/ Слова и Зиждителя Родительницу. Ин
Ирмос: В бездне греховней валяяся,/ неизследную
милосердия Твоего призываю бездну:// от тли, Боже, мя возведи. Плодовитое семя,/ еже древле неплоды Анна воспри-
емши,/ от Божественнаго осияния Отроковицу родйти сподббися,/ всеми тварьми владычествующую. Ныне неплоды рбждши, волею Божиею,/ покорением
прийти Деву,/ рбждшую кроме плотскйя воли,/ Самому восхотевшу Богу проявленно. Озарйвся Исайя Духом,/ Иоакйма и Анны рожде-
ство,/ свиток нов, виде,/ в немже написася Слово во- площаемо. Богорбдичен: Таинству предтечет таинство:/ прежде
бо неплодящая благодать/ породи спасения Ходатаицу,/ девства рождением йвльшуюся нам. Кондак, глас 2.
Подобен: Вышних ища:
Р
адуется ныне Анна,/ неплбдства разренгйвшися
еоуз,/ и питает Пречистую,/ созывающи вся вос- пети/ Даровавшаго от чрева ей человеком// едйну Матерь и Неискусомужную. Икос:
Яже уз прежде безчадства молитвою избавлынися,/
призывает ны спраздновати чудесй/ и дары прине- сти Рожденней,/ молйщияся пред Нею с люббвию,/ Ейже яко иногда девы предтечаху скоро, ликующе и вопиюще:/ се прийде всех воззвание,/ се Адам сво- бодйся,/ яко Анна плод прозябе,/ едйну Матерь и Неискусомужную. |
|||
|
|||