272
Месяц сентябрь
Премудрости Соломоновы чтение (главы 5 и 6):
Праведницы во веки живут, и в Господе мзда их, и
попечение их у Вышняго./ Сего ради приймут Царствие
благолепия и венец доброты от руки Господни,/ зане
десницею покрыет я и мышцею защитит их./ Приймет
всеоружие рвение Свое и вооружит тварь в месть вра-
гом./ Облечется в броня правды и возложит шлем,
суд нелицемерен./ Приймет щит непобедимый, пре-
подобие./ Поострит же напрасный гнев во оружие;/
споббрет же с ним мир на безумныя./ Пойдут право-
лучныя стрелы мблниины/ и, яко от благокругла лука
облаков, на намерение полетят./ И от каменометныя
ярости испблнь падут грады,/ вознегодует на них вода
морская, реки же потопят я нагло./ Сопротйв станет
им дух силы, и, яко вихор, развеет их/ и опустошит всю
землю беззаконие, и злодейство превратит престолы
сильных./ Слышите убо, царие, и разумейте, навык-
ните судий концев земли./ Внушите, держащий мно-
жества и гордящийся о нарбдех языков,/ яко дана есть
от Господа держава вам и сила от Вышняго.
Премудрости Соломоновы чтение (глава 3):
Праведных души в руце Ббжией, и не прикоснется их
мука./ Непщевани быгаа во очесех безумных умрети, и
вменйся озлобление исход их./ И еже от нас шествие со-
крушение, они же суть в мире./ Ибо пред лицем чело-
веческим аще и муку приймут, упование их безсмертия
исполнено./ И вмале наказали бывше, великими благо-
детельствовани будут,/ яко Бог искуси я и обрете их
достойны Себе./ Яко злато в горниле искуси их, и яко
всеплбдие жертвенное прият я./ И во время посещения
их возсияют и, яко искры по стеблию, потекут./ Судят
языком и обладают людьми, и воцарится Господь в них
во веки./ Надеющийся Нань разумеют истину и вер-
нии в любви пребудут Ему./ Яко благодать и милость
в преподобных Его, и посещение во избранных Его.
Премудрости Соломоновы чтение (глава 4):
Праведник, аще постигнет скончатися, в покои
будет./ Старость бо честна не многодетна, ниже в
числе лет исчитается./ Седина же есть мудрость чело-
веком, и возраст старости житие нескверное./ Благо-
угоден Богу быв, возлюблен бысть, и живый посреде