|
|||
14-й день
|
419
|
||
|
|||
вопреки написав непобедимое оружие.// Тем Христу
поим, Богу нашему, яко прославися. Образ древле Моисей пречйстыя Страсти в себе
самом прообразй,/ священных среде стоя:/ Крест же вообразив,/ простертыми победу дланьми воздвйже,/ державу погубив Амалйка всегубйтеля./ Тем Христу пойм, Богу нашему, яко прославися. Возложи Моисей на столпе врачевство,/ тлетворй-
ваго избавление и ядовйтаго угрызения,/ и древу образом Креста/ по земли пресмыкающагося змия при- вяза,/ лукавный в сем обличив вред./ Тем Христу пойм, Богу нашему, яко прославися. Показа небо Креста победу благочестия держателю и
царю богомудру,/ врагов в немже злосердных низло- жйся свирепство,/ лесть же превратйся,/ и вера распро- стреся земным концем Божественная./ Тем Христу пойм, Богу нашему, яко прославися. Катавасия, оба лика вкупе: Крест начертав:
Песнь 3
Ирмос: Жезл во образ тайны приемлется,/ прозябе-
нием бо предразсуждает священника,/ неплодящеи же прежде Церкви,/ ныне процвете Древо Креста,// в державу и утверждение. Яко испусти, ударяемь, воду краесекбмый/ непо-
корйвым людем и жестосердым,/ богозванныя про- являше Церкве таинство,/ еяэке Крест держава и утверждение. Ребром пречистым, копием прободенным,/ вода с
Крбвию истече,/ обновляющая Завет и омыватель- ная греха:/ верных бо Крест похвала и царей держава и утверждение. Седален, глас 4.
Подобен: Скоро предвари:
В тебе, треблаженне и жизнодавче Кресте,/ людие
учреждающеся, спразднуют с невещественными лики,/ чини архиерейстии благоговейно воспевают,/ множе- ства же монашествующих и постников покланяются,/ Христа же распеншагоея вси славим. Слава, и ныне, тойже.
|
|||
|
|||