|
|||
16-й день
|
455
|
||
|
|||
Кондак святыя, глас 4.
Подобен: Вознесыйся:
В
о страдальчестве твоем добре подвизалася еси/
и по смерти ны освящавши чудес точеньми, все- хвальная./ Темже твое успение святое поем,/ верою притекающе/ в божественный храм твой,/ да изба- вимся недугов душевных/ и чудес благодать почерпем. Икос:
Всехвальныя храм рай показася,/ посреде имущь сад
безсмертия, тело ея честное;/ того собирающий плоды благоцветныя скоро освящаются:/ зряще бо, чудятся, како мертвое тело, яко живо, источает крови, благовон- ствующи вся./ Тем со тщанием приидйте со мною вси, смиренным,/ и очистимся скверны всякия, целу- юще сие,/ и чудес благодать почерпем. Песнь 7
Ирмос: Безумное веление/ мучителя злочестйваго
люди поколеба,/ дышущее прещение и злохуление богомерзкое;/ обаче три отроки не устраши ярость звер- ская,/ ни огнь снедаяи,/ но, противодышущу росонбс- ному Духу,/ со огнем суще, пояху:// препетыи отцев и нас Боже, благословен еси. От древа вкусив, первый в человецех в тление всели -
ся:/ отвержением бо жизни безчестнейшим осудйвся,/ всему роду телотленен некий яко вред недуга препо- даде;/ но, обретше, земнороднии, воззвание крестным Древом, зовем:/ препетыи отцев и нас Боже, благосло- вен еси. Разрушй повеление Ббжие преслушание,/ и древо
принесе смерть человеком,/ еже неблаговременно при- частно бывшее;/ во утверждение же зело честнаго/ оттуду жизни древо возбраняемо бе,/ еже разбойнику злоумершу отверзе, благоразумно зовущу:/ препетыи отцев и нас Боже, благословен еси. Жезла объемлет край Ибсифова,/ будущая зря, Из-
раиль,/ Царствия державное,/ яко возымуществит преславный Крест, проявляя:/ сей бо победоносная по- хвала и свет верою зовущим:/ препетыи отцев и нас Боже, благословен еси. |
|||
|
|||