17-й день
473
Икос:
Иже до третияго Небесе восхищен бысть в рай/ и гла-
голы слышав неизреченный и Божественныя,/ йхже не
леть языки (человеческими) глаголати,/ что Галатом
пишет, яко рачйтелие Писаний прочтосте и познаете:/
мне, глаголет, хвалйтися да не будет, токмо во едином
Кресте Господни,/ на немже, страдав, убй страсти./
Того убо и мы известно держим, Крест Господень,
хвалу вси:/ есть бо нам спасительное сие Древо/ ору-
жие мира, непобедимая победа.
Песнь 7
Ирмос: Безумное веление/ мучителя злочестйваго
люди поколеба,/ дышущее прещение и злохуление
богомерзкое;/ обаче три отроки не устраши ярость
зверская,/ ни огнь снедаяй,/ но, противодышущу росо-
носному Духу9/ со огнем суще, пояху:// препетыи отцев
и нас Боже, благословен еси.
От древа вкусив, первый в человецех в тление все ли-
ся:/ отвержением бо жизни безчестнейшим осудйвея,/
всему роду телотленен некий яко вред недуга препо-
даде;/ но, обретше, земнороднии, воззвание крестным
Древом, зовем:/ препетыи отцев и нас Боже, благосло-
вен еси.
Разрушй повеление Божие преслушание,/ и древо
принесе смерть человеком,/ еже неблаговременно при-
частно бывшее;/ во утверждение же зело честнаго/
оттуду жизни древо возбраняемо бе,/ еже разбойнику
злоумершу отверзе, благоразумно зовущу:/ препетыи
отцев и нас Боже, благословен еси.
Жезла объемлет край Иосифова,/ будущая зря,
Израиль,/ Царствия державное,/ яко возымуществит
преславный Крест, проявляя:/ сей бо царей победонос-
ная похвала и свет верою зовущим:/ препетыи отцев
и нас Боже, благословен еси.
Ин
Ирмос: Тебе умную, Богородице, пещь/ раземотряем,
вернии,/ якоже бо отроки спасе три Превозносимый,/
мир обнови во чреве Твоем всецел// хвальный отцев
Бог и препрославлен.