486
Месяц сентябрь
От древа вкусив, первый в человецех в тление вселй-
ся:/ отвержением бо жизни безчестнейшим осудйвся,/
всему роду телотленен некий яко вред недуга препо-
даде;/ но, обретше, земнороднии, воззвание крестным
Древом, зовем:/ препетый отцев и нас Боже, благо-
словен еси.
Разрушй повеление Божие преслушание,/ и древо
принесе смерть человеком,/ еже неблаговременно при-
частно бывшее;/ во утверждение же зело честнаго/
оттуду жизни древо возбраняемо бе,/ еже разбойнику
злоумершу отверзе, благоразумно зовущу:/ препетый
отцев и нас Боже, благословен еси.
Жезла объемлет край Иосифова,/ будущая зря, Из-
раиль,/ Царствия державное,/ яко возымущеетвит пре-
славный Крест, проявляя:/ сей бо царей победоносная
похвала и свет верою зовущим:/ препетый отцев и нас
Боже, благословен еси.
Ин
Ирмос: Образу златому на пблеДейре служйму,/ трие
Твой отроцы небрегоша безббжнаго веления;/ посреде
же огня ввержени,/ орошаеми, нояху:// благословен еси,
Боже отец наших.
Мертвых помыслов усердием души похваляяся,/ во
глубочайшей старости, преподобие,/ странствования
творил еси на благодеяние верою приемлющих, Евме-
ние,/ тя, сеятеля священных и честных учений.
Рим твоих насладйвся добрых,/ дар любимый не
хотяща, отче Евмение, Фивайде отсылает;/ идеже
быв, востягаеши сухоты посупление/ надождением
честных молитв твоих, преподобие.
Сосцы воспитався воздержания, чистоты млеко ссал
еси/ и возраста меру достйгл еси, вшед на высоту,
отче, добродетелей,/ и солнца возсияв светлее бого-
знаменьми/ нощию объятым страстей.
Богорбдичен: Невещественнаго Света селение Твое
чрево быеть,/ светлостьмй божественнаго знания безбо-
жие умалившаго,/ Пречистая Богоневесто Отроковице,
Ейже, поюще, взываем:/ благословен Плод Твоего чрева.
Песнь 8
Ирмос: Благословите, отроцы,/ Троицы равночислен-
нии,/ Содетеля Отца Бога,/ пойте снизшедшее Слово,/