|
|||
22-й день
|
617
|
||
|
|||
соврати расточенная.// Тем Всепетую Богородицу
величаем. Лучами благодати просветйвся,/ был еси, Ибно бого-
явление, Христово преображение,/ тем яко пророка тя вси, йже благочестиво твоих наслаждающее я все- мудрых учений,/ благохвалим, досточудне. Божественными песньми всеблагочестйво поем
тя,/ Христова яко явлыпася погребения преобра- жение/ и Воскресения, блаженне, паче ума знамение бывшаго,/ егбже да насладимся ходатайствы твоими, богоприятне. Преподббнаго:
Правоверный разум благолепно измлада навык,/ от
Отца прежде век возсиявшаго Сына/ и спокланяема Духа, исходяща оттуду неизреченно,/ яве уяснил еси, святитель быв, преподобие. Во обйтелех Небесных Создатель всели тя,/ Того тайн
яко служителя честнаго, отче Ибно богоносе,/ и ныне нас твоя назираеши сыны, всеблаженне,/ тя присно похвал ягощия. Богорбдичен: Чертог была еси паче ума воплоще-
ния Слова,/ Дево Богородйтельнице,/ одеяна славою добродетелей и украшена,/ тем Тя, Всенепорочную Богородицу, величаем. Стихиры, глас 4.
Подобен: Дал еси знамение:
Зарею просвещаемь/ Трисблнечнаго Божества,/
Ибно всебогате,/ яко пророк Божий,/ чистым сердцем прорбчествия дар/ восприял еси яве,/ и предсказал еси будущая,/ и Словесе тридневное прописал еси востание,/ зверю приметаемьу/ и тления не прием. Прозря хотящее на языки быти/ Владыки спаситель-
ное, блаженне, осияние,/ бежйши от лица Всецаря,/ сокрываяся, мудре,/ спасущихся Божественный про- поведи,/ и киту предан был еси,/ губящу тя никакоже,/ и на сушу издался еси.// Божественными мановении. Христово тридневное/ прописуя востание,/ от кита
тридневен изшел еси, блаженне,/ и еще три дни, Ибно, возопив,/ и Нииевйй развращению конечному пре- дастся,/ покаянием же зря/ не совершитися твоей |
|||
|
|||