22-й день
617
соврати расточенная.// Тем Всепетую Богородицу
величаем.
Лучами благодати просветйвся,/ был еси, Ибно бого-
явление, Христово преображение,/ тем яко пророка
тя вси, йже благочестиво твоих наслаждающее я все-
мудрых учений,/ благохвалим, досточудне.
Божественными песньми всеблагочестйво поем
тя,/ Христова яко явлыпася погребения преобра-
жение/ и Воскресения, блаженне, паче ума знамение
бывшаго,/ егбже да насладимся ходатайствы твоими,
богоприятне.
Преподббнаго:
Правоверный разум благолепно измлада навык,/ от
Отца прежде век возсиявшаго Сына/ и спокланяема
Духа, исходяща оттуду неизреченно,/ яве уяснил
еси, святитель быв, преподобие.
Во обйтелех Небесных Создатель всели тя,/ Того тайн
яко служителя честнаго, отче Ибно богоносе,/ и ныне
нас твоя назираеши сыны, всеблаженне,/ тя присно
похвал ягощия.
Богорбдичен: Чертог была еси паче ума воплоще-
ния Слова,/ Дево Богородйтельнице,/ одеяна славою
добродетелей и украшена,/ тем Тя, Всенепорочную
Богородицу, величаем.
Стихиры, глас 4.
Подобен: Дал еси знамение:
Зарею просвещаемь/ Трисблнечнаго Божества,/
Ибно всебогате,/ яко пророк Божий,/ чистым сердцем
прорбчествия дар/ восприял еси яве,/ и предсказал
еси будущая,/ и Словесе тридневное прописал еси
востание,/ зверю приметаемьу/ и тления не прием.
Прозря хотящее на языки быти/ Владыки спаситель-
ное, блаженне, осияние,/ бежйши от лица Всецаря,/
сокрываяся, мудре,/ спасущихся Божественный про-
поведи,/ и киту предан был еси,/ губящу тя никакоже,/
и на сушу издался еси.// Божественными мановении.
Христово тридневное/ прописуя востание,/ от кита
тридневен изшел еси, блаженне,/ и еще три дни, Ибно,
возопив,/ и Нииевйй развращению конечному пре-
дастся,/ покаянием же зря/ не совершитися твоей