|
|||
26-и день
|
739
|
||
|
|||
Канон Богородицы со ирмосом на 6
и апостола оба канона на 8. Канон Богородицы, глас 2.
Песнь 1
Ирмос: Во глубине постла иногда/ фараонитское все-
единство преоруженная сила,/ воплбщшееся же Слово всезлббныи грех потребило есть,/ препрославлеяныи Господь,// славно бо прославися. Яко красную, яко предобрую всю,/ яко непорочную
в женах,/ Бог, Тя избрав, во утробу Твою вселися непо- рочную,/ Егбже моли, Всенепорочная, порока грехов избавити вся поющия Тя. Псалбмски, Чистая, одесную, якоже Царица,/ от
Твоея утробы возсиявшаго Царя предстала еси,/ Егбже моли, Всенепорочная,/ да деснаго предстателя покажет мя в день воздаяния, Богоневесто. Пресбхшее естество человеческое всякими безме-
стии,/ Рбждшая Дождь Небесный, вся обновила еси;/ но молюся: и души моей бразду изсбхшую/ покажи плодонбсну, Богоневесто. Умертвйвшеся садом разума,/ Древом же Жизни,
Чистая, к жизни вечной призвани быхом,/ от Тебе, Богородице, процветшим паче смысла Христом Богом,/ Егбже со дерзновением моли спастйся душам нашим. Канон апостола, егбже краегранесие:
Сына Громова христокрасно пою. Феофаново. Глас 2. Песнь 1
Ирмос тбйже.
Царство Небесное, блаженне, еже проповедал еси,
восприйм/ и Слову собеседник быв Небесному,/ верую- щия честному твоему проповеданию и богословию/ твоими молитвами сохрани. Крепок смысл являя,/ о всех небрег л еси сущих на
земли и уз естества/ и, Слову, всемудре, словесне же и умне сопребывая,/ от безсловесия безсловесне живущия свободйл еси. Небесных разум прийм богословеснейше,/ Бога Слова
проповедал еси:/ в начале бе Слово, и Слово бе к Своему Родителю, и Бог бе Слово,/ благовествуя, научил еси. |
|||
|
|||