26-й день
741
Ин
Ирмос тбйже.
Троицы явил еси богослбвным языком твоим/ юже
паче ума тайну, Иоанне богоблаженне,/ в нейже утвер-
дйся мое сердце.
Язык твой бысть Пйсьменника трость, Всесвятаго
Духа,/ богопйсанно знаменующий честное твое и боже-
ственное Евангелие.
Мудрости ты бездну почерпл еси, всемудре,/ возлег
богомудренным дерзновением на Премудрости Иетбч-
нице,/ и Сего богопроповедник был еси.
Богородичен: Едйну Девствующую и Матерь чтим,/
яко спасения Ходатаицу бывшу нам, Всенепорбч-
ная,/ и мир избавлыпую молитвами Твоими.
Ин
Ирмос: Несть свят,/ якоже Ты, Господи Боже мой,/
вознесыи рог верных Твоих, Ближе,/ и утвердивыи
нас на камени// исповедания Твоего.
Умом светлым и чистым беседовав к Слову, Богослове
треблаженне,/ тайнонаучйлся еси от Него сущим
вышше слова яве/ и всю тварь просветил еси.
Уз мя избави лютых греха, треблаженне,/ люббвию
связуя мя Владыки и Бога,/ Егбже возлюбил еси тепле
и Богослов Того нарек лея еси.
Дался еси защитник нам, и ходатай, и избавитель,/
и ко Господу молебник, и чудес самоделатель, и источ-
ник исцелений, Богослове./ Темже тя почитаем.
Богородичен: Егда Слово, Еже из Тебе воплотивше-
еся неизреченно, Богородице,/ на Древо вознесеся
Креста,/ девственнику ученику, яко Деву Отроковицу,
Тебе вручи.
Седален, глас 8.
Подобен: Премудрости:
Премудрости на перси возлег и разуму сущих научйв-
ся,/ божественно возгремел еси: в начале бе Слово,/
добре написав первый безначальное рождество,/ и про-
поведал еси всем Слова воплощение./ Темже и языком,
яко мрежею, уловив языки,/ благодатию Духа изучавши
концы и просвещавши чудесы,/ Богослове апостоле,
моли Христа Бога грехов оставление даровати/ празд-
нующим люббвию святую память твою.