|
|||
26-й день
|
741
|
||
|
|||
Ин
Ирмос тбйже.
Троицы явил еси богослбвным языком твоим/ юже
паче ума тайну, Иоанне богоблаженне,/ в нейже утвер- дйся мое сердце. Язык твой бысть Пйсьменника трость, Всесвятаго
Духа,/ богопйсанно знаменующий честное твое и боже- ственное Евангелие. Мудрости ты бездну почерпл еси, всемудре,/ возлег
богомудренным дерзновением на Премудрости Иетбч- нице,/ и Сего богопроповедник был еси. Богородичен: Едйну Девствующую и Матерь чтим,/
яко спасения Ходатаицу бывшу нам, Всенепорбч- ная,/ и мир избавлыпую молитвами Твоими. Ин
Ирмос: Несть свят,/ якоже Ты, Господи Боже мой,/
вознесыи рог верных Твоих, Ближе,/ и утвердивыи нас на камени// исповедания Твоего. Умом светлым и чистым беседовав к Слову, Богослове
треблаженне,/ тайнонаучйлся еси от Него сущим вышше слова яве/ и всю тварь просветил еси. Уз мя избави лютых греха, треблаженне,/ люббвию
связуя мя Владыки и Бога,/ Егбже возлюбил еси тепле и Богослов Того нарек лея еси. Дался еси защитник нам, и ходатай, и избавитель,/
и ко Господу молебник, и чудес самоделатель, и источ- ник исцелений, Богослове./ Темже тя почитаем. Богородичен: Егда Слово, Еже из Тебе воплотивше-
еся неизреченно, Богородице,/ на Древо вознесеся Креста,/ девственнику ученику, яко Деву Отроковицу, Тебе вручи. Седален, глас 8.
Подобен: Премудрости:
Премудрости на перси возлег и разуму сущих научйв-
ся,/ божественно возгремел еси: в начале бе Слово,/ добре написав первый безначальное рождество,/ и про- поведал еси всем Слова воплощение./ Темже и языком, яко мрежею, уловив языки,/ благодатию Духа изучавши концы и просвещавши чудесы,/ Богослове апостоле, моли Христа Бога грехов оставление даровати/ празд- нующим люббвию святую память твою. |
|||
|
|||