|
|||
26-й день
|
745
|
||
|
|||
Ин
Ирмос тбйже.
Иисус, Бог мой и Господь,/ твою чистоту прийм и
всееовершенную святость,/ брата тя, Богослове, прият. Венчав свято житие твое,/ сйце уповав, Мудрости
возлегл еси на перси, славне,/ и благодать оттуду извлекл еси. Великая и божественная сияния богословия твоего/
всю просветйша, славне, вселенную/ и светом Трисбл- нечным озарйша. Богорбдичен: Небо прострый волею,/ Небо земное
иное распростре Тя, Богомати Чистая,/ и, из Тебе воз- сияв, явйся. Ин
Ирмос: Житейское море/ воздвизаемое зря напастей
бурею,/ к тихому пристанищу Твоему притек, вопию Ти:/ возведи от тли живот мой,// Многомйлостиве. Бысть, яко трость скорописца, истинно богослбвный
язык твой,/ добропйшущий разумение истинное и закон, зело новейший,/ на скрижалех, Богослове, сер- дец наших. Увядйвый искоренно нечестия отрасли,/ яко воз-
делатель всеизряднеишии,/ в души же моей страх Божий насади, славне,/ добродетелей благоплодие процветающее. Сына Девы тя из Тоя Прошедый преявленно име-
нова;/ с Неюже молйся/ положением всем сыном Божиим быти, всеприснопамятне,/ творящим благо- угодная Ему. Богорбдичен: В подобии Плоти познася человеком
Бог/ из Тебе, Всенепорочная,/ Егбже моли всегда/ плоти нашея мудрования, Всечйстая, умертвйти пагубная. Кондак, глас 2:
В
еличия твоя, девственниче, кто повесть?/ Тбчиши
бо чудеса, и изливавши исцеления,/ и мблишися о душах наших,// яко Богослов и друг Христов. Икос:
Высоты небесныя уведети и моря глубины испытати дерзостно есть и непостижно,/ якоже бо звезды ис- чйслити и приморский песок невозможно отнюд,/ |
|||
|
|||