|
|||
26-й день
|
751
|
||
|
|||
уста благодати,/ Церкве светлейшее око,/ всечестнаго
Иоанна/ песньми духовными ныне восхвалим,/ яко служителя Христова. Богословия воды,/ на перси возлег Мудрости,/ по-
черпл еси/ и мир напоил еси,/ Иоанне всеизящнейше,/ Троицы ведением/ море изсушйл еси безбожия,/ столп быв и об лак одушевлен,/ наставляя ны к Небесному наследию. Евангелисте божественне,/ благих источник,/ Цар-
ство недвижное, жизнь вечную,/ и радость неизгла- гбланную,/ и зрения Божественнаго наслаждение,/ и богатодатно Христова дарования,/ ум превосходяй и человеческий пбмысл,/ сыне громов,/ благовествуяи миру, уяснил еси. Слава, глас 8. Самогласен:
Благовестниче Иоанне,/ равноангельне, девствен- ниче,/ Богослове, богонаученне,/ православно миру пречистое ребро,/ Кровь и воду источившее, проповедал еси,/ ймже вечную жизнь обретаем душам нашим. И ныне, Богорбдичен, глас тбйже: Владычице, при-
имй молитвы раб Твоих: Славословие великое.
По Трисвятбм тропарь апостола. Слава, и ныне,
Богорбдичен: Вся паче смысла: Ектений и отпуст.
И поем стихиру самогласну святаго, юже хбщет еккле-
сиарх. И исходит иерей с кадилом, предыдущу ему све- тильнику, кадйт на аналогии икону святаго апостола. И, отдав кадило, стоит одесную страну аналогия. И при- ходит игумен ко аналбгию, и творит два поклона, и целует икону святаго апостола. И по целовании един поклон, и взем стручец, на то устроенный, помазует себе от кандйла святым елеем крестообразно на челе своем. И братия подобие целуют икону святаго. Игумен же по- мазует святым елеем иерея и прочую братию. По пома- зании же святаго елея поем час 1-й. На 1-м часе тропарь и кондак апостола. И бывает конечный отпуст. Сйце помазание бывает всегда и во вся праздники зри
великих святых, в нйхже бывают бдения. |
|||
|
|||