26-й день
751
уста благодати,/ Церкве светлейшее око,/ всечестнаго
Иоанна/ песньми духовными ныне восхвалим,/ яко
служителя Христова.
Богословия воды,/ на перси возлег Мудрости,/ по-
черпл еси/ и мир напоил еси,/ Иоанне всеизящнейше,/
Троицы ведением/ море изсушйл еси безбожия,/ столп
быв и об лак одушевлен,/ наставляя ны к Небесному
наследию.
Евангелисте божественне,/ благих источник,/ Цар-
ство недвижное, жизнь вечную,/ и радость неизгла-
гбланную,/ и зрения Божественнаго наслаждение,/
и богатодатно Христова дарования,/ ум превосходяй и
человеческий пбмысл,/ сыне громов,/ благовествуяи
миру, уяснил еси.
Слава, глас 8. Самогласен:
Благовестниче Иоанне,/ равноангельне, девствен-
ниче,/ Богослове, богонаученне,/ православно миру
пречистое ребро,/ Кровь и воду источившее, проповедал
еси,/ ймже вечную жизнь обретаем душам нашим.
И ныне, Богорбдичен, глас тбйже: Владычице, при-
имй молитвы раб Твоих:
Славословие великое.
По Трисвятбм тропарь апостола. Слава, и ныне,
Богорбдичен: Вся паче смысла:
Ектений и отпуст.
И поем стихиру самогласну святаго, юже хбщет еккле-
сиарх. И исходит иерей с кадилом, предыдущу ему све-
тильнику, кадйт на аналогии икону святаго апостола.
И, отдав кадило, стоит одесную страну аналогия. И при-
ходит
игумен ко аналбгию, и творит два поклона, и
целует икону святаго апостола. И по целовании един
поклон, и взем стручец, на то устроенный, помазует себе
от кандйла святым елеем крестообразно на челе своем.
И братия подобие целуют икону святаго. Игумен же по-
мазует
святым елеем иерея и прочую братию. По пома-
зании же святаго елея поем час 1-й. На 1-м часе тропарь
и кондак апостола. И бывает конечный отпуст.
Сйце помазание бывает всегда и во вся праздники зри
великих святых, в нйхже бывают бдения.